Zdravo,
vsec mi je en fant ki se zalo dostikrat pogovarjam znjim si pisema... dajmo tega fanta poimenovat V
danes sm bila na igrisci in tam je bil tudi on in en njegov najbolse kolega ki je prijemu na pocitnicah in gre domov ces 1 mesec v neko drugo drzavo ki pac zivi
kar cen povejat je da sm od prijatla od V vsec im me je tudi prek telefona napisu ce bi mela kej z njim in sem mu lepo napisala da ne fora je v ten da nocem dobenega prizadet in hocem biti z V ne z jegovem nejbolsem kolegom samo dvomi da bo V zelel biti z mene ce bom jegovega nejbolsega kolega prizadela nocem pa bit z nekom ki mi sloh ni vsec.Je prav kar sm naredila da sm mu lepo povedala da mi ni vsec?In sm lehko sloh z V skup?Saj vec nevem kej naj.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena !
Če sem te prav razumela, si se znašla v nekakšnem ljubezenskem trikotniku. Všeč ti je fant, s katerim se dosti pogovarjaš, pred kratkim pa si spoznala tudi njegovega najboljšega prijatelja. Ta je jasno nakazal, da se zanima zate in ti si ga vljudno odklonila. Skrbi te, ali si naredila prav, saj se bojiš, da fant, ki ti je všeč, ne bi hotel biti s tabo, ker si prizadela njegovega najboljšega prijatelja.   Razumljivo je, da te situacija skrbi, saj je odklanjanje romantičnih interesov druge osebe lahko zelo težko. Zavrnitev v večini primerih precej boli, tudi če je oseba, ki je drugo zavrnila, to naredila spoštljivo. Sliši se, da si naredila vse v svoji moči, da bi bila karseda vljudna do prijatelja in ga ne bi po nepotrebnem dodatno prizadela. Ljubezni ne moremo siliti in dobro je, da si mu povedala, kaj si o tem res misliš.
Nisi omenila, kakšne odnose imata s simpatijo po tem dogodku. Težko je namreč vedeti, kaj si o tem misli on. Morda se bo v strahu, da bi se zameril prijatelju, odmaknil od tebe. Druga možnost je, da mu prijatelj za ta dogodek sploh ni povedal ali pa da ga to, da si bila všeč njegovemu prijatelju, ne moti. Glede na to, da prijatelj živi daleč vstran in se vrjetno s tvojo simpatijo vidita zgolj občasno, ta dogodek ne bi smel tako močno poseči v vajin odnos.
Svetujem ti, da poskušaš ponovno navezati stik s svojo simpatijo in nekako posredno preveriti, če ima do tebe še vedno enak odnos kot prej. Če bo omenil ta dogodek z njegovim prijateljem, mu iskreno razloži, kaj se je zgodilo. S tem si naredila vse, kar je v tvoji moči, da bi ohranila dobre odnose s tvojo simpatijo in njegovim prijateljem, ostalo pa je odvisno od njiju dveh.
Držim pesti, da se bodo stvari odvile, kot bo najbolje zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
• Ah
Ah
Nisem svetovalka ampak se mi zdi da si naredila prav, jaz bi na tvoj en mestizo naredila isto
dobro bodi
lp
• mm
mmm
NADELJEVANJE
vcere sm se dobila z V in obnašal se je koda se ni nic zgodilo js sn ga potem pitala ce ve ke se je zgodilo med mano in njegovim najbolšim prijateljem odgovoril mi je da ve in se naj mija med sabo to zmanima in da se zaradi tega nebo nehel druzit zmano.njegov najbolši kolega pa me še vedno sili da bi bila skup.
• Uredništvo
Ana Lampret
Odgovor svetovalke:
Pozdravljeni,
Praviš, da sta se s tvojo simpatijo lepo pogovorila. Povedala si mu, kaj se ti je zgodilo z njegovim prijateljem, on pa je to zrelo sprejel. Nakazal ti je, da se ne želi vmešavati in da verjame, da bosta situacijo uredila sama. Problem pa je v tem, da ta prijatelj noče popustiti in vztraja pri tem, da bi bila skupaj.
Svetujem ti, da razmisliš, ali je s prijateljem tvoje simpatije še smiselno ohranjati stike. Čisto vredu je, da mu še enkrat vljudno napišeš, da ga vidiš zgolj kot prijatelja in da je s tabo možno samo prijateljstvo. Če tega ne sprejme, potem imaš vso pravico spoštljivo prekiniti stike z njim. Tako bo najbolje za vaju – tebe odnos s tem prijateljem in njegovi pritiski za zvezo ne bodo več obremenjevali, on pa bo lažje prebolel tvojo zavrnitev. Fant, ki ti je všeč, je jasno nakazal, da mu odnos, ki ga imaš z njegovim prijateljem (t. j. ali ostaneš prijateljica z njim ali ne), ni pomemben, tako da zanj najverjetneje ne rabiš skrbeti.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije