Pozdravljeni.Mam vlki problem.Doma so gratali nori.Mam sladkorno bolezen in sm mela za dohtarja -umaknjeno v uredništvu- (obup od obupa,pač groza).Pa skoz je blo vse vreje pa vse sm mela Bratino fajn pol pa prijem v 7 razred pa Toti Dovč pa ne ne farbat no,vglavnem že ko sma mela prvic pregled se me je dotikal po spolnih predelih,spraševal čudne stvari pač vsi smo različni,mamo razlicne meje ampak  meni to ni bilo všeč.Pol je tuji blo vreje,pol pa je enkrat reko da sm presuha več jej itd.vreje prijem čez 4 mesce spet jej ,spet presuha,pa ke je nor???no vreje pol pa prijem čez eno leto te pa kolko maš kil pa drugače sm bla takrat visoka 158 pa 52kg ne pa to je preveč pa take ,pač skoz teža teža teža,nič drugo samo teža,pa da sm debela pa take pa sm mela raven trebuh pa kondicije po hudičevo,in pol pa prijem Nazagje te pa on nič nemo več čakali ti gres k dietologi pa k psihologi....CAKI KE?zato ker mam kaki kg več??pa drugače je to blo tak 1 mesec naze,pa sm visoka 168 pa mam 67 kg.in moji pa seveda dretje na mene ne,pa oni sploh nevejo da ga že nasploh sovražim ker se me je dotikal....sama sebi se gabim zaradi tega...Pač nocem k psihologi zato ker edina iz našega razreja se Neja kadim,pa fuge pa tako pa screentajma mam 2 uri on pa je reko da je to preveč bla bla bla,pa da zake berem knjige,CAKI CAKI samo malo gospod knjig mi pa ne boš vzel,drugače sm book Worm ne,in to njega moti.Pac ke naj zdaj,jas se mu nebom kr tak pustila ker vem kak so ostali pa kak sm jas pa tiste ki jih poznam z sladkorno tak ke on sploh Neve ke je hudo,ce bi mel one babe bi mene na miri pustil.Pac se opravičujem mogla sm dat ven ,ker sm predugo v sebi držala in se mi že mesa,aja pa še to ne je reko pa se ocene v soli tuji niso tak dobre pomojem,wtf vse mam 5 pa ke je nor??to me je se le razjezilo.sm bla Sao tiho.pac ja ke naj zdaj narejim vi najbolj veste pa cimm prej odgovorite lepo prosim ker mam Toti petek boj Toto sranje,pa te angleščino pišemo,Sori nemorem.eh.....
Hvala vam res ,se opravičujem samo mogla sm dat ven,
Kitara14
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Neprijetne izkušnje imaš, veliko se ti je nabralo.
Zdravnikom včasih zmanjka občutka pri pogovoru s pacenti - oni imajo svoje standarde in od njih ne odstopajo. Ne ukvarjajo se zares s tem, kako se bo pacient po njihovih besedah počutil, pogosto se tudi mudi.
Osredotoči se na zdravnikove komentarje glede vodenja sladkorne bolezni, glede teže pa jih presliši. Lahko tudi vljudno poveš svoje mnenje in postaviš mejo.
Za dotikanje po spolnih organih bi morala povedati; še vedno lahko! Se je to še kdaj ponovilo?
Kdo bi vendarle bila odrasla oseba, s katero bi se lahko pogovorila? Menim, da bi bilo to nujno. Čeprav imaš nekaj slabih izkušenj z odraslimi osebami, verjemi, da mnogi lahko pomagamo in smo vredni zaupanja. Mogoče iz širše družine, iz šole ...? Ni treba, da vse svoje skrbi nosiš sama.
Držim pesti zate. Kar oglasi se še kaj, samo malo bolj razumljivo napiši ;).
Uspešen zaključek šolskega leta, potem pa lepe, dolge počitnice.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja