Svoji najljubši prijateljici sem povedala v koga sem zaljubljena ona pa je to povedala celemu razredu.Vsi me hecajo z njim in zdaj to ve že cela šola! Kaj naj storim?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da ti je verjetno zelo neprijetno, ker je prijateljica povedala drugim nekaj, kar si ji zaupala. Imaš pravico biti razočarana, saj si ji zaupala si seveda pričakovala, da bo skrivnost obdržala zase.
Pomembno je, da veš, da nisi naredila nič narobe, ker si nekomu zaupala ali ker si v nekoga zaljubljena. Zaljubljenost je povsem običajen del odraščanja.
Morda bi bilo dobro, da se s prijateljico, ko boš pripravljena, pogovoriš in ji poveš, kako si se počutila, ko je tvojo skrivnost povedala drugim. Kar se tiče sošolcev pa razumem, da ti je zdaj verjetno zelo neprijetno in da te njihovo hecanje prizadene. Poskusi se spomniti, da to, da ti je nekdo všeč, res ni nič sramotnega. Če pa bi te še naprej zbadali in bi ti bilo zaradi tega težko, se lahko vedno obrneš na odraslo osebo, npr. starši, učitelj ali šolska svetovalna služba, ki ji zaupaš.
Želim ti veliko poguma in vse dobro.
Živa Pirc, mag. psihologije