Pozdravljeni mene pa zanima jaz sem 17 dala kontracepcije vstran ker sma se odlocila da otrocka in v tistih dneh sem dobila menstruacijo... zdaj pa me zanima kdaj naj pričakujem menstruacijo in kdaj so moji plodni dnevi ce bi mi zamujala lp
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vidim, da si trenutno v občutljivi situaciji in razmišljaš o zelo pomembni življenjski odločitvi. Povedala si, da si pri 17 letih prenehala uporabljati kontracepcijo, ker sta se s partnerjem odločila, da bi imela otroka.
Najprej bi te rada spodbudila, da se resno pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš — morda s starši, svetovalcem ali zdravnikom. Odločitev za otroka je zelo velika odgovornost. Vprašaj se, ali si trenutno pripravljena poskrbeti za otroka — finančno, čustveno in z vidika življenjskih pogojev. Ker si še mladoletna, je nujno, da pri tem sodelujejo odrasli, ki ti lahko pomagajo in te podprejo.
Ne pozabi — čeprav imaš željo po otroku, je že zdaj zelo pomembno, da se o vsem dobro pogovoriš s svojim izbranim ginekologom (ga že imaš?). On ti lahko pomaga razumeti, kako tvoje telo deluje po prenehanju kontracepcije, in ti nadaljnje svetuje glede tvojega zdravja in varnosti.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije