Pozdravljeni,
Pišem, ker sem pred 2 mesecoma doživela otipavanje s strani bivše sodelavke. Z katero sva se spoznali v službi, ker pa smo imeli s vsemi sodelavkami zelo dober odnos sva se tudi s to recimo ji Tjaša, dobili po službi v enem lokalu na kavi. *Tjaša* si je zelo želela sedeti v kotu restavracije kar se mi sprva ni zdelo čudno, nekaj časa sva se normalno pogovarjali, nato se je vsedla k meni, zelo blizu mene in me prijela za roko upala sem, da bo čimprej spustila mojo roko in zamrznila. Nato me je začela prijemat po zgornjem delu stegna, me vabit v avto in mi govorit, da mi bo pokazala razliko med objemi in božanjem. Ustrašila sem se je kar je opazila in me vprašala če sem se ustrašila, rekla sem, da ne saj nisem želela da opazi moj strah saj sem menila, da bo tako dobila večjo moč nad mano, sedela je ves čas tako, da je imela noge čez stol počutila sem se nekako ujeto. Nisem zmogla ven saj sem otrpnila, premikala sem se stran od nje. Pred tem me je ob držanju za roko božala po zgornjem delu stegna, se drznila s svojim stegnom ob mene in se božala po svojem stegnu, na bruhanje mi gre samo ob pisanju o tem, grozno je bilo, ko berem kaj je spolno nasilje, neprimerno dotikanje dostikrat preberem, da je to samo takrat ko se te nekdo dotika po notranjem delu stegna zato se počutim še toliko bolj grozno saj imam občutek da sem preobčutljiva, in iz muhe delam slona. Ta ženska mi je med božanjem govorila da si je že dlje časa želela da bi se božali saj sem oddajala neko tako energijo, te besede so me šokirale  mi dajejo občutek krivde, umazanosti, občutek imam da se me ljudje izogibajo, da me v službi ne marajo ker se bojim da oddajam čudno energijo kakor je povedala Erika, počutim se res umazano, zlorabljeno in krivo občutek imam da sem naše prevzela nekako občutke ki bi jih morala doživljat ženska ki mi je to naredila. Včeraj sem imela res težek dan pa je mimo že 2 meseca. Občutki so bili GROZNIII.
Zelo bi bila vesela odgovora
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, Maja.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko.
Najprej ti naj povem, da je to, kar je storila 'Tjaša', neprimerno in da gre za zlorabo tvojih mej in telesa. V bistvu sploh ni pomembno, po kateri strani stegna te nekdo boža, saj gre v vsakem primeru za resno prekoračitev tvojih mej in neprimerno spolno vedenje. Razumem, da si se ustrašila, saj te je fizično (dobesedno) in tudi psihično stisnila v kot. Zelo značilno za žrtve kakršnega koli nasilja je, da otrpnejo, saj so v šoku in v tistem trenutku možgani ne morejo sprocesirati, kaj se dejansko dogaja in kako se naj odzovejo. Takrat vse kriči po samozaščiti, ampak če je nekdo spreten v manipulaciji, sploh če gre za osebo, s katero imaš dobre odnose, potem naenkrat ne veš, kaj se dogaja. Tvoji občutki gnusa so razumljivi, bila si zlorabljena in to je bilo narobe. Nisi preobčutljiva, to je normalna reakcija na nekaj, kar se ne bi smelo zgoditi. 'Tjaša' se ne bi smela tako vesti, še najmanj pa, da je odgovornost za svoje neprimerno vedenje preusmerila vate (češ, da si ti oddajala takšno energijo).
Ljudje, ki se poslužujejo taktik, kot se jih 'Tjaša', lahko prijaznost drugih ljudi napačno interpretirajo kot vabljenje v odnos ali zapeljevanje. Če bi ti to zares počela, se zdaj ne bi tako slabo počutila, ne bi bila tako  zgrožena in šokirana. To samo dokazuje, da si je tvojo prijaznost in prijateljsko vedenje hote ali nehote napačno interpretirala, potem pa kljub temu, da je videla, da ne sodeluješ v njeni igri, to zvrnila na tebe. To je precej tipična poteza takšnih ljudi, kot je 'Tjaša', torej ljudi, ki se drugim vsilijo, brez da bi preverili, ali imajo njihovo dovoljenje. Četudi bi ti oddajala takšne signale, kot trdi ona, bi vseeno rabila tvoje dovoljenje za dotikanje. Ona pa tega ni vprašala, in ti je kar vsilila svojo verzijo vajinega odnosa, češ da si ji ti dajala takšen vibe.
Res je, da si nase prevzela te negativne občutke, ampak čisto upravičeno, saj so bile prekršene tvoje meje, bila si zlorabljena. 'Tjaša' se tako ne počuti, saj ona le igra svojo igro in verjetno niti ne ve, da je prestopila mejo (zaradi svoje napačne interpretacije).
Toplo ti priporočam obisk psihologa, če teh občutkov ne boš mogla sama predelati, po drugi strani pa ti polagam na srce, da nisi sama nič kriva in da nisi ti dajala napačnih signalov. 'Tjaša' je tebe narobe dojela, ti pa še naprej ostani verzija sama sebe. Poskusi se tudi ne zapirati vase in postati drugačna zaradi te slabe izkušnje, večina ljudi namreč prijaznosti ne zamenjuje za osvajanje (kot je to storila 'Tjaša').
Če si želiš psihološkega svetovanja, te vabim, da se nam še oglasiš, pa ti informacije, kam se obrniti, z veseljem posredujemo.
Upam, da si dobila, kar si želela oz. rabila slišat.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
• Ma
Maja
Prosila, bi za čimprejšnji odgovor saj mi je še težko zaradi teh stvari, ki sem jih opisala zgoraj
• Ma
Maja
Najlepša Hvala za odgovor in pomoč, odgovor večkrat prebiram saj mi je ob branju veliko lažje. Res hvala iz srca. Sem pa podala tudi prijavo spolne zlorabe na policijo, kriminalistki. Zanima me če mogoče veste kako dolgo traja da dobim kak odgovor oz. Povabilo iz sodišča, če bo šlo naprej. Od prijave je ze 2 tedna. Se pa bojim kako bo ce bom morala z njo, "Tjašo "govorit na sodišču
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Zelo sem vesela, da ti je bil odgovor v pomoč in da ti je lažje. Hkrati pa sem zelo ponosna nate, da si tako pogumna - in da si dala prijavo spolne zlorabe na policijo.
Kaj se tiče njihovih rokov in kako dolgo kaj traja, ti žal ne znam odgovoriti, si pa predstavljam, da je to odvisno od tega, koliko prijav imajo, od velikosti enote, števila zaposlenih (ali so preobremenjeni) in podobno. Prepričana sem, da se bodo kmalu spet oglasili, če ne, pa bi na tvojem mestu poklicala kriminalistko, s katero si govorila, in ji povedala, da te skrbi, saj je bila to zate težka izkušnja. Ona bo tudi najbolj vedela, kako daleč so stvari in kdaj lahko pričakuješ odgovor in/ali poziv na sodišče.
Verjamem, da bo soočenje s 'Tjašo' precej neprijetno, ti pa toplo svetujem, da si ves čas govoriš, da si prav naredila, da je ona tista, ki je uporabila napačen pristop in manipulacijo. Tako boš vedela, da nisi ti tista, ki se mora slabo počutiti. Vseeno pa bodo neprijetni občutki prisotni in s tem nič ni narobe. Nikomur ni prijetno iti na sodišče in govoriti v prisotnosti nekoga, ki je zlorabil njegovo/njeno zaupanje. Ti občutki bodo prisotni, pusti jim, da so, saj so del situacije, v kateri si se na žalost znašla.
Držim pesti zate, verjamem vate, saj si zelo pogumna in si prav naredila.
Le tako naprej.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije