pozz
tezava:
moj ex crush(moj prjatu) me je danes ku osvajal pac me je tko seksi primu oz podrsu pod mojo brado... to seveda v soli in je se zravn mojemu sosolcu to naredu in js nevem a je on vame al...?
tezava 2:
sm pa tudi v enega mojega sosolca in je zaenkrat moj prijatu in med poukom zraven njega sedim pri kar nekaj predmetih, takrat je prijazen ljubezniv, se me kao ponesreci dotakne z nogo al pa mu slucano pade kemik pod moj stol...in v en zvezek je pustil da mu narisem srcke...danes je prsu prvi dan v solo k je bil v bolnici zaradi tega k je padu in se udaru u jajca in je mel cela rdeca ( to je povedu nas sosolc), fulkrat govori o kuracih al pa kej tko ( meni) a misliste da je on vame???
pls hiter odgovorrrrrr????????????????????????
byeee
• Ka
Katarina
hej meni na moje uprasanje se nobeden ni odgovoril....
ali lahko odgovorite cim prej??
hvala
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
tvoje vprašanje smo poslali svetovalki, ki ti bo odgovorila takoj, ko bo lahko. Naši svetovalci odgovarjajo prostovoljno in se trudijo, da odgovorijo čim hitreje, po svojih zmožnostih.
Hvala za potrpežljivost,
Uredništvo
• Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da te je vedenje fanta, ki ti je bil všeč, precej zmedlo, saj ne veš, kaj želi s tem povedati oziroma ali mu je mar zate. Poleg tega ti je všeč tudi tvoj sošolec, ki je do tebe prijazen, se rad poheca in včasih namigne kaj več, zaradi česar nisi prepričana, ali tudi on čuti kaj do tebe.
Dobro je, da veš, da so tvoji občutki in zmedenost v obdobju mladostništva popolnoma normalni. To je obdobje velikih sprememb, saj se razvijaš, raziskuješ sebe, odnose, prijateljstva in prve simpatije. Prav zaradi tega se tudi mnogi tvoji vrstniki soočajo s podobnimi dilemami in občutki kot ti.
Kar se tiče fantov, je pomembno, da si vzameš čas in ne hitiš. Najprej je dobro, da oba še bolje spoznaš kot prijatelja. Iz prijateljstva se pogosto razvijejo najbolj iskreni in lepi odnosi, saj osebo spoznaš takšno, kot je, brez pritiska. Pomembno je tudi, da ostaneš zvesta sebi. Če ti ob kakšnem pogovoru ali vedenju kdaj ni prijetno, ni treba nadaljevati ali vračati pozornosti samo zato, ker je nekdo do tebe prijazen. Sprva si ustvari mnenje o obeh in premisli, ob kom se počutiš prijetno ter sproščeno. Pomembno pa je, da ti fant, ki si mu všeč, namenja čas, te posluša in si zapomni stvari, ki jih poveš ter te spoštuje in te ne spravlja v zadrego. Najpomembnejše je, da se zavedaš, da tvoja vrednost ne leži v tem, koliko fantom si všeč. Vredna si že sama po sebi zaradi tega, kakšna si kot oseba, s svojo osebnostjo, talenti, humorjem in prijaznostjo. Zato je dobro, da ostaneš zvesta sama sebi in se ne spreminjaš zato, da bi ugajala drugim. Pravi prijatelji in fant, ki te bo imel resnično rad, te bo cenil takšno, kot si.
Če ti bo prijetno, ti predlagam tudi, da svoje občutke podeliš s sošolko ali prijateljico, ki te dobro pozna in ji zaupaš. Včasih je veliko lažje, ko svoje misli deliš z nekom, ki razume tvoje šolsko okolje, kot tudi pozna fante, o katerih govoriš. Pogovor ti lahko pomaga, da se boš počutila bolj sproščeno in da dobiš še kakšno drugo mnenje ter podporo s strani prijateljic.
Torej, uživaj v obdobju spoznavanja, bodi potrpežljiva, predvsem pa iskrena do sebe. Pravi odnosi se gradijo počasi in brez hitenja. Tvoja vrednost ni odvisna od tega, ali boš kateremu od fantov všeč. Najprej je pomembno, da si všeč sama sebi in da se počutiš dobro v svoji koži.
Želim ti vse dobro in veliko prijetnih trenutkov v šoli.
Nina Govc, dipl. psih. (un)