Pozdravljeni,
jaz sem že od prvega razreda osnovne šole zaljubljena v sošolca. V sedmem razredu osnovne šole sva si povedala da sva zaljubljena. Po koncu osnovne šole je odšel brez besed slovesa. Pred enim mesecem sem mu poslala SMS da sem še vedno zaljubljena vanj. On pa mi je odgovoril nazaj da ima že dolgo časa punco. Bila sem čisto na tleh. Zanima me kaj naj naredim da ga bom pozabla.
Lep pozdrav.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da si se znašla v takšni situaciji glede zaljubljenosti. Zanima te, kako pozabiti sošolca, v katerega si bila zaljubljena od začetka osnovne šole.
Dobro je, da si skušaš najti čimveč drugih zaposlitev, dejavnosti ali hobijev, s katerimi se lahko ukvarjaš. Na takšen način boš manj mislila na njega in na to, da ima punco. Morda boš tam tudi spoznala kakšnega fanta, ki ti bo postal všeč. Prav tako boš lahko spoznala nove prijateljice in se družila z njimi. Morda si lahko najdeš kakšne hobije, kot so npr. pisanje dnevnika, ter na ta način ubesediš vse, kar čutiš in o čemer razmišljaš. Če imaš dobre prijateljice, se lahko tudi z njimi pogovarjaš o tem, skupaj počnete kaj ali greste kam.
Čeprav se ti sedaj zdi zelo hudo in si žalostna, bo to sčasoma izzvenelo in ga boš pozabila. V takšnih primerih je resničen tisti rek, ki pravi, da čas zaceli rane, ker jih res. Ko spoznaš koga drugega, ki ti postane všeč, pa najhitreje pozabiš neuslišano simpatijo.
Mlada si še in imaš pred sabo veliko lepih trenutkov spoznavanja novih ljudi ter izkušenj, v katerih se boš naučila veliko o sebi ter drugih.
Želim ti čudovito poletje in čimveč sončnih trenutkov,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije