Pozdravljeni. Jutri gremo s šolo na izlet, čez mejo. Jaz pa nimam osebne izkaznice, oz. Imam jo ampak mi je že avgusta 2021 potekla. Zelo rada bi šla na ta šolski izlet in nevem kaj naj zdaj, če me bojo sploh spustili naprej.
tk
tkink
če imaš veljaven potni list, lahko imaš potni list s sabo. predvidevam, da ga nimaš. Učitelji najbrž ne bodo bili zadovoljni, če bodo izvedeli da nimaš veljavne osebne s sabo. če te bodo spustili učitelji na izlet, ne vem. Odvisno tudi ali vas bodo kontrolirali na meji. Nas niso recimo. Na take stvari je treba misliti prej, drugače, da ne ostaneš slučajno doma.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zelo lepo, da se tako veseliš izleta.
Če hitro skočiš ali pokličeš na Upravno enoto v tvojem kraju, bi se morda dalo kaj urediti, seveda z enim od staršev, ker si mladoletna. Ob sredah so ponavadi uradne ure do 18:00 ure.
Če ne boš mogla urediti danes, pa predlagam, da starši čimprej naročijo novo osebno izkaznico, ki jo prejmeš v 4 dneh, lahko kar preko spletne stani - https://e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2002 in morda dobiš potrdilo, ki si ga lahko natisneš.
Držim pesti, da se bo dalo kaj urediti.Lep pozdrav.
Klara Oraze Spasic, mag. tehnologije prometa in edukantka psihologije