Imam probleme z družino in ne želim več živeti z njimi. Moje mentalno stanje je enostavno porazno in vidim to kot rešitev. Nevem kako začeti, kako najti stanovanje, na kaj vse moram paziti, kako si zamenjati naslov za prejemanje pošte, kako si plačati zdravstveno zavarovanje, katere vse stroške bom imel...?
kako naj začnem z vsem skupaj? -
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Glede na zapisano težko odgovorimo, saj ne vemo koliko let imaš. Prav tako menimo, da si morda nalagaš preveč odgovornih korakov v smeri rešitve težave v odnosih znotraj družine. Predlagamo ti, da greš najprej v iskanje osebne psihološke pomoči v najbližji Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov (CDZOM), ki deluje znotraj zdravstvenih domov oz. v Centru za duševno zdravje odraslih (CDZO), v kolikor si že polnoleten. S podporo boš lažje premagoval ovire pri urejanju samostojnega življenja. Lahko se obrneš tudi na najbližji Center za socialno delo, v okviru katerega ti bodo svetovali in te vključili po prvem razgovoru, ki se imenuje Prva socialna pomoč v socialno varstveno storitev Osebna pomoč, ter ti skozi daljše časovno obdobje svetovali in pomagali pri vseh teh korakih.
Vse dobro.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
sa
sam
Hvala za odgovor. Sem polnoleten in hodim k terapevtu in psihiatru. Tudi onadva sta mnenja, da bi bilo osamosvajanje zame najboljše. Že več kot eno leto poskušam drugače rešiti odnose pa ne gre. Vendar mi je težko to početi, ker niti nevem kako naj se lotim. Kje lahko dobim kakšne informacije glede tega?
Uredništvo
Polona Kuzman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala ti za dodatna pojasnila. Glede vseh vprašanj bo najbolje, da jih osebno nasloviš na krajevno pristojnem centru za socialno delo.
Ne vem ali že uveljavljaš katero od pravic iz javnih sredstev (denarna socialna pomoč, izredna denarna pomoč, katera je odobrena za primer izrednih stroškov, subvencija za stanovanje)? Vse ti bo pojasnjeno tam, lahko pa boš oddal tudi vloge za uveljavljanje.
Glede najema stanovanja ima vsaka občina enkrat na leto razpise za neprofitna stanovanja. Ta razpis je letos že mimo. Lahko pa preverjaš možnosti pri stanovanjskem podjetju Spekter ali iščeš tržno stanovanje preko spletnih strani.
Stroški za bivanje so odvisni od tvojih potreb,velikosti stanovanja in organiziranosti posameznih stanovanjskih soseščin.
Vsekakor ne dvomimo v tvoj uspeh. Več informacij kot boš zbral, ljudi s katerimi se boš povezoval, na njih obrnil, lažja in hitrejša bo tvoja pot do pomembnega cilja. Lahko ti le čestitamo za tak odločen korak.
Javi se nam še kaj.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka