Pozdravljeni
Ko sem končal osnovno šolo (zdaj sem 1 letnik srednje šole) sem si govoril da se boš spremenil boš socialen si boš našel prijatelje ( s tem sem imel težave že v OŠ.Imel sem samo 1 prijateljico)
In kaj jaz naredim popolnoma isto nisem se spremenil ostal sem tiho in valda sem ostal osamljen ampak sem si govoril saj bo.in vedno bolj ko smo bili sredi leta bolj se mi je začelo poznati da to ni to da ne zmorem biti popolnoma sam zaradi tega sem vedno bolj žalosten.In od marca naprej ni bilo dneva ko ne bi na to pomislil. In kasneje je prišlo še na huje da sem se začel rezati in to ne samo enkrat večkrat uspeh v šoli se mi je poslabšal vse mi gre navzdol. (S to težavo se soočam tudi v dijaškem domu). In noben me ne razume kako je to starsa mi pravista ja pejt v družbo pa se začni pogovarjati težava pa je da me je preveč strah. Kako naj premgam ta občutek
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Zelo mi je žal, da se soočaš s tako hudo osamljenostjo in da se zaradi tega še obtožuješ. Da bi bilo drugače, če bi bil ti popolnoma drugačen (bil čisto »na izi«, neobremenjen, šel v družbo, našel prijatelje...). Slišim veliko mero nesprejemanja samega sebe in to je zelo boleče. Si o svojih občutkih že spregovoril s kom? Praviš, da te starša ne razumeta čisto.
Menim, da bi bilo dobro, da o svoji situaciji z nekom govoriš. Občutke, ki jih opisuješ, je potrebno nagovoriti v nekem varnem odnosu. Dobiti moraš prostor, da boš slišan. Misliš, da bi lahko šel do šolske svetovalne službe in prosil za osebni pogovor? Če si že dolgo časa osamljen, si morda tudi ponotranjil zmotno prepričanje, da nisi toliko vreden ljubezni. Te rane lahko zaceliš, vendar moraš o tem res spregovoriti. Lahko se obrneš tudi na Posvet, ki na različnih lokacijah po celi Sloveniji nudi brezplačno psihološko podporo.
Omenil si tudi, da si imel v osnovni šoli eno prijateljico. Jo še imaš? Kakšen odnos si imel z njo? Bi mogoče lahko zaupal tudi njej, kako se počutiš? Praviš tudi, da je stiska včasih tako huda, da se samopoškoduješ. Ali kdo ve za to? Vem, da je s tem verjetno povezan občutek sramu in je zato o tem težko spregovoriti. Vseeno te spodbujam, da najdeš osebo v svojem okolju, s katero se lahko povežeš in za katero imaš občutek, da ti bo prisluhnila in se ji zaupaš. Misliš, da bi zmogel to narediti?
Če boš uspel, bom vesela tvojega odgovora. Če sem kakšno stvar narobe razumela ali spregledala, me prosim popravi oziroma dopolni.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije