Pozdravljeni, imam manjši problem/strah in ne vem kako naj se ga znebim. Torej....2 prijateljici s katerima sem si zelo blizu sta dobili fanta in vem zakaj je to name vplivalo tako, da me je začelo skrbeti, da jaz nikoli ne bom dobila fanta in da sem zdaj nekako zaostala za njima. Mislim....v smislu da sta zdaj bolj odrasli ker imata fanta. Samo to je, da me je res začelo skrbeti glede tega da me nihče nikoli ne bo hotel. Tudi zato ker ne poznam veliko ljudi in prav tako ne maram spoznavat novih ljudi, hodit na razne veselice, zabave.... Sploh nimam želje po tem. Tako da sploh ne vem kako bi fanta spoznala. S fanti res nimam nobenih izkušenj in o njih še tudi nisem toliko razmišljala oz. o tem da bi bila z nekom. Mislim....saj bi imela fanta....ampak ne vem ali ga želim imeti samo zato da lahko rečem da ga imam (veliko ljudi ves čas sprašuje če imam fanta in takrat mi postane res neprijetno ko rečem da ne) ali zato ker....ne vem...sploh ne razumem zakaj je to "tk fajn" če maš fanta. Saj ne vem....samo veliko mojih prijateljic že ima fanta (ti 2 sem omenila zato ker sem z njima najbližje in smo se vedno pogovarjale o tem kako se s fanti nikamor ne mudi) in mene začenja skrbeti da ga ne bom nikoli imela. Sploh zato ker ne vem zakaj bi kdo sploh hotel biti z mano. Nisem simpatična, energična ali zanimiva. Ne vem....samo rada bi se znebila te skrbi ki je prišla tako iznenada.
Hvala vam za vaš odgvor in se opravičujem če tole nima smisla.
Os
Osamljen fant
Jaz sem star 23 in se nikoli nisem imel punco, tako da nisi edina sama in osamljena. Tudi ne hodim na žure in v klube ker nimam družbo za to. V veliki meri je to zaradi moje zasedenosti s izobrazevanjem ki mi vzame velik casa. Ne bi rad bil sam ampak nevem zakaj bi neka punca bila z mano, ker nisem lep ali zapeljiv ali zanimiv
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Veseli me, da si se odločila deliti svoje občutke in skrbi z nami. Praviš, da sta si dve prijateljici, s katerima ste zelo blizu, našli fanta. To je pri tebi povzročilo skrb, da morda ti nikoli ne boš našla nekoga zase in zaradi tega se počutiš, kot če zaostajaš za njima. Veliko ljudi se v podobnih situacijah sooča s podobnimi občutki, zato je povsem razumljivo, da se zdaj počutiš negotovo in zaskrbljeno.
Najprej si dovoli, da občutiš vse, kar trenutno doživljaš. Tvoja čustva so povsem upravičena in normalna. Ko tvoji prijateljici vstopata v novo poglavje v svojem življenju, je naravno, da se sprašuješ, na kateri točki se nahajaš ti in kaj to pomeni za tvoje življenje. Vendar je pomembno, da si prijazna do sebe in si priznaš, da je življenje vsakega posameznika drugačno in da ni enega "pravega" ali "napačnega" načina, kako ga živeti.
Rada bi te spodbudila, da si vzameš čas in razmisliš o tem, kaj te resnično osrečuje. Kaj te veseli? Kje najdeš tisto pravo notranjo zadovoljstvo? Morda boš ugotovila, da so v tvojem življenju že zdaj prisotne stvari, ki te izpolnjujejo in ti prinašajo občutek vrednosti, četudi tega morda še ne vidiš. Morda je to tvoj hobi, tvoje prijateljstvo z drugimi, tvoje misli, ki jih morda še nisi delila z nikomer – vse to so stvari, ki te definirajo in te delajo edinstveno.
Pomembno je, da se ne primerjaš s svojima prijateljicama. Vsi hodimo po svoji poti in vsaka pot je drugačna. Morda boš nekoč tudi ti našla fanta, vendar pa to ne sme biti cilj sam po sebi, ampak nekaj, kar pride naravno in ob pravem času. V vmesnem času pa je tvoje življenje enako pomembno in vredno. Če se počutiš zaskrbljeno glede tega, kako bi sploh spoznala nekoga, razmisli, ali bi morda lahko začela z majhnimi koraki. Ni potrebno, da se vržeš v družbene dogodke, ki ti niso všeč. Morda lahko začneš s stvarmi, ki te zanimajo – kot so hobiji, dejavnosti ali morda celo prostovoljstvo. Tako se lahko povežeš z ljudmi, ki imajo podobne interese, kar je lahko naraven način za ustvarjanje novih odnosov, bodisi prijateljskih ali romantičnih.
Vem, da je težko, vendar poskusi biti prijazna do sebe, ko pridejo trenutki dvoma. Če se kdaj počutiš preobremenjena, se lahko vedno obrneš na ljudi, ki jim zaupaš, ali poiščeš podporo pri strokovnjaku. Vse to so koraki, ki ti lahko pomagajo najti svojo pot in se osvoboditi nepotrebnega pritiska o tem, da bi morala imeti partnerja.
Če potrebuješ še kakšno spodbudo ali pogovor, sem tukaj zate.
Topel objem in vse dobro,
Kiara Marinič, dipl. psih. (UN)