Kako težko je hoditi na šolski orkester? In še s šolo skupaj? Je obvezno sploh hoditi? Je tam fajn in spoznaš nove ljudi ali je prenaporno vse skupaj? Dobiš status kulturnika sploh?
• Uredništvo
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen_a!
Sprašuješ o šolskem orkestru in kako težko je, če se da usklajevati s šolo... Na ta vprašanja ti bodo najlažje odgovorili na šoli, kjer imate orkester - najbolje, da se obrneš kar na učitelja glasbe. To ima namreč vsaka šola po svoje organizirano in ti težko mi karkoli več svetujemo. Podobno tudi glede statusa kulturnika.
Glede spoznavanja pa verjamem, da boš na orkestru spoznal_a veliko prijetnih ljudi in se s kom tudi bolj povezal_a, če se opogumiš in koga ogovoriš. :) Če te zanima še kaj drugega pa seveda lahko vprašaš.
Želim ti veliko prijetnih trenutkov in lep začetek novega šolskega leta!
Patricija Knez, mag. psihologije
Uredništvo