Pozdravljeni,
S fantom sva imela prvi spolni odnos, seveda z zascito (kondomom). Njemu je prislo, po kar hitrem casu, meni pa ne. Potem me je zadovoljeval s prsti, kar mi je zelo pasalo, ampak mi vseeno ni prislo. Ko se doma sama, mi pride.
Skrbi me, ker nocem, da se on pocuti slabo, ker meni ne pride ampak nevem kako se obnasati okoli tega ali kaj narediti?
Hvala ze v naprej
pi
pinki
hej,
mislim da je to normalno še posebej ker je biu prvi. dajta si čas. zdaj spoznavata drug od drugega telo in vedno bo boljše je pa zelo pomembna komunikacija. povej mu kaj ti paše. morda tudi potrebuješ več časa in je s prsti delal prekratko.
upam da sem ti pomagala
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živijo!
Orgazem veliko ljudem predstavlja pomemben del samozadovoljevanja in seksa z drugimi in povsem razumem, da je takšna situacija lahko frustrirajoča. Predlagam, da se s fantom pogovorita. Zaupaj mu svoje skrbi in pomenita se o tem, kaj vama je bilo pri izkušnji všeč in kaj ne, ter o tem, kaj bi želela, da je drugič drugače. Tako se bosta lahko najbolje odločila, kako naprej.
Sicer pa se je dobro zavedati, da je orgazem zelo individualna stvar. Ker sta šele na začetku odkrivanja vajine skupne intimnosti, mogoče potrebujeta še nekaj časa in izkušenj, da bosta uspela uresničiti svoje spolne želje. Zato bodita potrpežljiva in imejta za cilj, da uživata, ko spoznavata drug drugega in sama sebe v tej novi luči ter da se ob tem učita. (Vaja dela mojstra.)
Vso srečo pri nadaljnjem raziskovanju, če pa se pojavi še kakšno vprašanje, pa le piši ponovno.
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije