Pred kratkim, kakšen mesec in pol nazaj, sem imel svoj prvi spolni odnos, s svojo punco. Med spolnim odnosom oba zelo uživava in sva zelo sproščena, vendar se mi še ni zgodilo v tem mesecu in pol, da bi meni med spolnim odnosom prišlo do takega konca, kot bi si ga oba želela, da mi pride. Vendar mi pa pride poplnoma brez problema, ko se samozadovoljujem. Ne jemljem nobenih zdravil, ali kakršnih koli drugih substanc, ki bi mogoče lahko na to vplivale. Kaj bi bil lahko razlog za to?
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Lahko razumem, da si trenutno v stiski. Žal ti točnega odgovora ne znam podati. Včasih si zadamo pričakovanja kako naj bi določene stvari potekale. S tem si morda nehote ustvarjamo pritisk, ki vpliva na nas, četudi se ga morda vedno ne zavedamo. V kolikor se večkrat stvari ne izidejo, kot si zamislimo, je pritisk lahko samo še večji. Sam praviš, da si sproščen... Morda premisliš še o tem, ali je kakšna stvar, ki bi ti lahko pomagala, da bi ti bilo lažje? Velikokrat dobro dene iskren pogovor s partnerjem o tem, kaj nam je pomembno pri spolnem odnosu, kot tudi odnosu kot takem, kaj točno potrebujemo... Normalno je, da je sprva potreben čas, da se navadimo na partnerja, na njegove čustvene in spolne potrebe, pa tudi, da se medsebojno uskladimo. Svetujem ti, da si vzameš čas, premisliš o tem, kaj bi lahko bilo drugače oz. ali je kaj takšnega kar bi še potreboval. Velikokrat nam pomaga tudi kakšna sproščjujoča aktivnost ali povezovalna aktivnost s partnerjem, kjer se stopnja zaupanja med partnerjema ter čustvene povezanosti še poviša.
Upam, da sem ti vsaj malo odgovorila na tvoje vprašanje.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije