Zdravo!
Potrebovala bi vase mnenje, da lahko situacijo bolje razumem. Torej, preko Snapchata sem spoznala enega fanta on je 17, jaz 13. Veliko se pogovarjava in greva cez veliko tem, ampak sem po parih mesecih ugotovila da mi je postal vsec in on je tudi priznal da sem mu jaz vsec. Bi bila ze par ampak je problem moja starost. Februarja bom 14 in on bo marca 18-kar pomeni da bi to bila pedofilija in to seveda, noben ne zeli. Sva se zmenila "bova lahko skupaj cez 4 leta" ampak me je strah, kaj ce se ne bova poznala vec? Skrbi me da bova cez cas pozabila drug na drugega. In ga nocem izgubiti, saj je zelo prijetna oseba ki ji zelo zaupam in on meni. Rada bi slisala vase mnenje, in kaj naj storim.
Hvala lepa
• Vc
Vcasih ta pametna
Živijo, jaz nisem strokovnjakinja bom pa še vseeno odgovorila. Po vsej verjetnosti sta lahko skupaj ampak ne smeta pa imeti spolnih odnosov saj za spolne odnose moreš biti najmanj 15 let stara (te lahko daš dovoljenje za spolne odnose) samo če jaz prav vem vsakem primeru jih nebi smela imeti, ker je bo 18. Druga stvar, on je en fant ki je preko snapchata, na svetu nas je 8 milijard tako, da ne skrbi, ko bo pravi čas in te ko glih ne boš pričakovala boš spoznala nekoga in boš po vsej verjetnosti pozabila na tega. Super bi bilo če se bi mogoče manj okvarjala s tem fantom/mladostnikom/moškim in bi se fokusirala na šolo. In razumem, da se boš počutila malo žalostno in to je OK. Lahko pa tudi  ostaneta v stiku ampak bo mogel spoštovati nekatere stvari saj si še mladoletna.
Upam, da ti je moj odgovor kaj pomagal :) lepo bodi!
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da ti odnos, ki si ga vzpostavila s fantom, veliko pomeni, in da situacijo, v kateri si se znašla, močno doživljaš.
Za začetek bi morda naslovila tvoje skrbi glede vajine starosti in odnosa med polnoletno in mladoletno osebo. Spolnost z otrokom do dopolnjenega 15. leta starosti ni dovoljena. V kolikor pride do spolnosti v karkšni koli obliki, je storilec kazensko odgovoren, čeprav bi se morda mladoletna oseba s tem strinjala. Spolnost po dopolnjenem 15. letu je dovoljena, ne glede na starost partnerja.
Pri tem pa bi opozorila, da leta seveda niso edini kriterij za pripravljenost na odnos (tudi spolni odnos) z drugo osebo. Prav tako si v letih, ko še raziskuješ odnose, ko se telesno, čustveno, miselno in drugače razvijaš. Razmisli, kaj je tebi pomembno v odnosu in kaj bi si v odnosu do druge osebe želela. Če prav razumem fanta poznaš le prek Snapchata ali se družita tudi v živo? Poskusi navezati stik tudi v živo, v kolikor ga še nisi, saj ga tako še bolje spoznaš in ugotoviš, ali ti je zares všeč in ali bi še želela nadaljevati stike z njim.
Žal ti ne morem zagotoviti, kako se bo vajin odnos odvil. Skrbi te predvsem oddaljitev s fantom - seveda so razhodi in oddaljitve z osebami, ki so nam blizu, neprijetni, vendar pa je tudi to del odraščanja, ki ga poskusimo sprejeti in obravnavati kot izkušnjo odnosa, iz katere smo se nekaj naučili - o sebi, o drugi osebi, o odnosih. Te občutke skrbi lahko poveš tudi njemu in se o njih pogovorita. V kolikor si oba želita odnosa in želita še ostati v stikih, lahko delujeta v tej smeri. Morda se razvije vajin odnos v nekaj krasnega, ko bosta oba na to pripravljena, morda pa tudi v krasno prijateljstvo.
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)
• Up
Uporabnica
Pozdravljena,
z ljudmi, ki jih spoznaš na internetu, je treba biti pazljiv. Zelo lahko se laže o sebi in možno je, da jih ima fant precej več kot 17 (kar ni neredek pojav). Prav tako si večina sedemnajstletnikov ne dopisuje s trinajstletnicami. Če si, pa je to zelo sumljiv Ne smeš se srečati z njim v živo in nikoli mu ne pošiljaj kakih fotografij ali osebnih podatkov. 13-letniki so še nekako naivni, zato lažje nasedejo na take stvari in laskanje, ki je ob tem prisotno. Predlagam, da svoj odnos z njim prekineš in o njem poveš staršem, če še nisi, čeprav bo bolelo.
Lep pozdrav in bodi še naprej varna na spletu