hei
vsec mi je en fant ki je en leto starejsi od mene. nikoli se ne pogovarjava saj sem prevec sramezljiva. ima sestro ki je stara enako kot on in tudi z njo se ne pogovarjam zaradi sramezljivasti. hotla sem ga dodat na igju in na snepu in me je blo prevec strah. mislim da mu nism vsec ceprau ga vcasih pri malici vidim da me gleda. kaj naj storim?
lp mija
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Mija!
Praviš, da ti je všeč leto starejši fant, s katerim pa zaenkrat še nimaš stikov. Hotela si ga dodati na nekaterih socialnih omrežjih, vendar zaradi strahu na koncu tega nisi naredila. Praviš tudi, da ne veš zagotovo ali si mu všeč ali ne. Zanima te torej kaj naj storiš.
Imaš kar nekaj možnosti. Ena izmed možnosti je, kot si že tudi sama omenila, da ga dodaš na socialnih omrežjih (npr. Instagram, Snapchat). Morda lahko tako tudi začneš pogovor, če bi ti bilo na ta način lažje kot v živo. Če zbereš dovolj poguma, pa lahko do njega pristopiš tudi v živo. To lahko narediš med odmorom ali morda pri kakšnih obšolskih dejavnostih. Počakaš lahko, da v bližini ne bo preveč ljudi in ti bo tako morda nekoliko lažje pristopiti do njega. Ena izmed možnosti je tudi, da poprosiš kakšno skupno prijateljico ali prijatelja, da ga povpraša o tem, kaj si misli o tebi. Morda se boš potem lažje odločila kaj bo tvoj naslednji korak. To, da te pri malici večkrat gleda, je lahko eden izmed znakov, da si mu všeč, vendar tega zagotovo ne morem trditi.
V vsakem primeru boš torej morala narediti prvi korak, če želiš, da med vama steče pogovor. Verjamem, da je to lahko zelo težko, zato ti predlagam, da izbereš način, pri katerem se boš počutila še najbolj sproščeno in samozavestno.
Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)