Ojla prejšnji teden sem na morju spoznala zelo prijetnega fanta s katerim sva se družila cel teden.Peljal me je celo na dva zmenka in res sva se imela dobro.Preden je bilo dopusta konec sem ga vprašala za snepchat in mi ga je dal sedaj pa mi niti ne odpira oz zelo redko in res nevem kaj se mu dogaja oz kaj sem naredila narobe saj je na morju izgledalo kot da hoče nekaj imeti z mano. Prosim pomagajte mi ker nevem kaj narediti?
Hvala že v naprej
Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zveni, kot da si na morju preživela zelo lep teden s fantom, ki ti je prirasel k srcu. Kot praviš, je takrat izkazoval veliko interesa zate, izmenjala sta si tudi kontakte, ampak se je v tem tednu komunikacija med vama ohladila. Razumljivo je, da to lahko v tebi vzbudi dvom in občutek, da si naredila kaj narobe. Vendar glede na to, da si na morju tudi iz njegove strani čutila vzajemno simpatijo, verjetno njegovo vedenje ne izvira iz tega, da bi se čustva do tebe v tako kratkem času spremenila.
Če prav razumem si z dopusta prišla komaj prejšnji teden, kar pomeni, da še ni preteklo dovolj časa, da bi lahko resnično ocenili ali se bo ta način komunikacije nadaljeval tudi v prihodnje. Morda je teh nekaj dni bil zaposlen z drugimi dejavnostmi. Morda mu komunikacija preko Snapchata ali pa telefona kot takega ne ustreza in je oseba, ki se lažje izraža v živo. Ljudje imamo različne načine komunikacije in nam včasih lahko ta razlika v komunikaciji daje napačna sporočila, da nismo zaželeni. Predlagam, da počakaš še nekaj dni, da vidiš ali se bo to nadaljevalo, nato pa mu iskreno poveš, da ti redko odpisovanje daje občutek, da več ni zainteresiran. Čeprav je lahko ta korak strašljiv, saj ne veš kako bo reagiral, ti bo iskrenost dala največ odgovorov o tem, kakšna so njegova resnična čustva. Ali ni bolje izvedeti odgovor čim prej (ne glede na to kakšen je), namesto, da se preizprašuješ in te ta situacija še dodatno obremenjuje?
Obstaja tudi možnost (sploh, če nista iz istega kraja), da je ugotovil, da bo počitniško romanco težko vzdrževati dlje časa, če je med vama razdalja. Možnosti, zakaj se je njegova komunikacija spremenila so torej neskončne. V vsakem primeru pa je najbolje izraziti svoja čustva in svoje potrebe, saj boš le tako vedela ali je v odnos vredno vlagati svoj čas in energijo. Zaslužiš si nekoga, ki ti je nazaj pripravljen dati enako.
Vso srečo ti želim,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)