Ojla ,
pred nekaj meseci sem na busu opazila zelo privlačnega fanta...kasneje sem dobila njegov kontakt in sva se začela malo spoznavati. Pogovarjala sva se čisto običajne stvari o šoli,prijateljih,hobijih... in čez nekaj časa mi je začel odgovarjati na zelo kratek način(npr. ok,ne,ja...) ali pa celo se ne odzivati na napisano oz ne nadaljevati pogovora. Vedno ko sva se pogovarjala sem jaz začela pogovor a ga je on potem nadaljeval.
Res bi rada nasvet kaj se je zgodilo in kako ga (dobiti) nazaj.
Hvala
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš o fantu, ki si ga prvič opazila na avtobusu in s katerim si si dopisovala. Sedaj opažaš, da na tvoja sporočila odgovarja z zelo kratkimi odgovori ali pa se na napisano sploh ne odzove. Izpostavila si tudi, da si bila ti vedno tista, ki je pogovor začela. Predstavljam si, da si zaradi njegovega vedenja v negotovosti in se počutiš zmedeno ter zavrnjeno.
Sprašuješ kaj se je zgodilo in kako bi ga lahko dobila nazaj. Odgovor na tvoje prvo vprašanje pozna le fant, s katerim si si dopisovala. Ker pravzaprav nobena ni prepričana, zakaj ti ta fant več ne odpisuje, je tudi zelo težko razmišljati o tem, kako bi ga lahko dobila nazaj. Svetujem ti, da razmisliš kaj bi se ti zdelo najbolje narediti v primeru, ki si ga opisala. Pri razmisleku so ti lahko v pomoč naslednja vprašanja - Kaj bi lahko njegov način odgovarjanja pomenil? Sem bila sama že kdaj v takšni situaciji, kjer mi je kdo pisal in sem se odzivala, kot se odziva ta fant? Če da - kakšna so bila takrat moja doživljanja? Če bi bila v takšni situaciji moja prijateljica, kaj bi ji svetovala?
Verjamem, da so ti lahko ta vprašanja v pomoč pri odločanju glede tega, kaj bi bilo smiselno narediti v prihodnje. V kolikor bi pri tem potrebovala še kakšno usmeritev, bom vesela tvojega sporočila.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije