Hej!
Jas sem zelo zaljubljena u tega fanta se mi zdi ampak ne hodi u moj class. On je v 9 . jst pa u 8. Nisva se se niti pogovarjala in že to leto odhaja naprej jst pa se že tako neupam z novimi ljudmi pogovarjat kr sem sramežljiva razen ko koga poznam že kar neki časa. Torej on je ful lep visok in suh. Mislim da je pol punc u naši šoli vanj kr je tko najlepši mislim da. Ampak jas si ga ne upam niti na snegu dodati niti na inastagramu. Bla sem v njega že v cetrtem razredu in nekako so to izvedle vse dekleta sošolke zaradi ene moje biuse prijateljice in verjetno je tudi on zvedo. In zato sem rekla vsem da nisem več u njega. Ampak tako mi je všeč.
Mogoče imate kakšno idejo kako bi pristopila k njemu?♡
Hvala, LP
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si že dolgo zaljubljena v fanta iz tvoje šole, ampak si ne upaš mu to povedati ali ga dodati kje na socialnih omrežjih. Zanima te, kako bi lahko pristopila do njega.
Napisala si, da te je strah pristopiti k novim ljudem in se pogovarjati z njimi, ker si bolj sramežljiva. S tem ni nič narobe, je pa dobro začeti se izpostavljati do tiste mere, kjer ti je še udobno (npr. lahko najprej pozdraviš kakšnega neznanca mogoče v trgovini ali kjer čakaš v vrsti, pri zdravniku, ter izmenjaš nekaj vljudnostnih besed, saj na takšen način lahko premagaš ta strah in se v prihodnosti lažje izpostaviš ter pristopiš). Poskušaš torej navezati stik oziroma nekaj povedati najprej tistim osebam, kjer si to res upaš in ti ni nerodno. Potem postopoma lahko to začneš delati tudi do drugih ljudi (npr. učitelji ali kakšne osebe, do katerih imaš veliko spoštovanje in si običajno ne bi upala pristopiti).
Glede fanta, ki ti je všeč, pa je mogoče najboljše ga najprej dodati na socialnem omrežju in mu tam kaj napisati. Lahko vidiš tudi, če ima kakšne hobije ali dejavnosti, pa se tudi ti prijaviš na isto dejavnost in tako začneš preživljati več časa v njegovi družbi. Mogoče lahko vidiš tudi, če vaju zanimajo podobne stvari in imaš to kot iztočnico za začetek pogovora. Prav tako se lahko vprašaš, kaj je najslabšega oziroma najhujšega možnega, kar se lahko zgodi, če mu poveš ali napišeš, da ti je všeč, ter če je sploh kaj takšnega. Zamisli si, kaj se lahko zgodi v najhujšem primeru in kaj v najboljšem. Morda lahko razmišljaš na takšen način, če mu nikoli ne poveš, da ti je všeč, on tega ne bo vedel, vendar pa ne veš, ali tudi ti nisi všeč njemu. Lahko greš torej do njega in mu direktno poveš, da ti je všeč. Verjamem, da je za to potrebnega veliko poguma, ampak mogoče je to najbolj učinkovito in hitro, da vidiš njegov odziv. Lahko pa deluješ postopoma in se začneš zanimati za podobne interese, kot jih ima on, ter se več srečevati na ta način. Potem pa mu ob pravem času poveš o tem. Če pa se ti zdi, da nikakor ne zmoreš in te je strah to povedati v živo, lahko napišeš tudi preko socialnega omrežja.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• pi
piki11
Hej!
Že nekaj časa mi je ušeč fant, ki ne hod na mojo šolo temveč ga poznam iz treningov. Zdaj sem stem športom končala pa mi je še vedno všeč. Kaj naj naredim?
Hvala že vnaprej, Lp
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
mogoče bi bilo najboljše, da ga greš kdaj pogledat na trening ali na tekmovanja, po tem pa ga skušaš povabiti na pijačo. Lahko ga tudi dodaš na socialnem omrežju in mu kaj napišeš. Mogoče se lahko začneš ukvarjati s kakšnim hobijem, ki je tudi njemu všeč. Morda ga lahko vprašaš, če bi želel iti s teboj v kino. Najboljše bi bilo verjetno, da bi mu povedala, da ti je všeč, saj ne veš, če si ti njemu tudi. S tem ne bi bila več v negotovosti in bi točno vedela, kako in kaj naprej.
Upam, da bo vajin odnos obojestranski in ti želim lepo pomlad,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije