Zdravo!
Jaz sem bila na Omegle in sem videla veliko penisov.
Tisti trenutek mi je bilo to zelo všeč in sem si oblekla tangice in z ritko migala proti kameri. Moški pa so si ga zraven drkali.
Potem mi je bilo malo slabo in me je bolela glava, je možno da zaradi tega ker sem videla penise? Prvič sem videla ko si ga nekdo drka in mu pride. Ja videla sem spermo in trde penise.
Vem da nisem normalna, nočem biti taka a ne vem kaj naj naredim.
Lp
Ja
Jan
Vse je ok s s teboj. Glava te ni bolela zaradi penisov. Uzivaj se naprej.
Bu
Buhtel
Pozdravljena!
Vse je vredu stabo samo ne preveč kazati golote vsem ker te lahko kdo izsiljuje. Zaupaj samo fantom ki jim zaupaš.
Bodi lepo še naprej.
Lp,buhtel
Bu
Buhtel
Pozdravljena!
Pišem ti ker si napisala da naj bi ti bilo všeč ko si gledala penisa in trdišnaj bi te od tega bolela glava. To sem 100% da nebo držalo ker sej nisi nič takega počela. Rekla si pa tudi da nočeš bit taka. Neboš več taka takrat ko dobiš svojo ljubezen življenja in puberteta vse zelo meče mene niti ne več toliko in mene niti toliko veliko nikoli. Vse bo še v redu v puberteti si tako kakor jaz in vsi ostali najstniki. Edino kar ti priporočam da vseeno tega raje nepočneš ker lahko dobiš probleme.
Upam da sem ti vsaj malo pomagal. Imej lep dan še naprej.
Lp mark
Za
Zakaj
Draga punca,
Ce si res stara 12let se mi zdi tvoje obnasanje izjemno neprimerno, vem da te zanimajo te stvari ampak nikamor se ne mudi, ce pocakas se vsaj 2 leti da se malo bolj razvijes bo ze drugace, ker trenutno si se cisti otrok in res nevem kam se vam vsem otrokom tako mudi odrastt in bit spolno aktiven.. Uzivajte dokler ste se mladi in v mladosti, k prides enkrat v 20leta se vse spremeni in si na momente zelis da bi bil lahko spet otrok ker je bilo takrat manj skrbi in vsega tako da uzivaj v otrostvu, vse bo prislo ob svojem casu
Ar
Arči
Vsi odgovori so usmerjeni v to smer, da te glava zagotovo ni bolela zaradi aktivnega sodelovanja na spletu. Točen odgovor ti bo povedal medicinec, vendar jaz, po svoji laični presoji vendarle menim, da te je tudi zaradi tega lahko bolela glava.
Dogajanje na spletu, tudi tvoje aktivno, te je toliko vzburilo, da se ti je zelo verjetno zelo povečal krvni tlak. Posledica povečanega tlaka pa je lahko, da te je bolela glava.
Pa še moj komentar, glede tvoje starosti. Nekdo meni, da si premlada. Težko je tako na pamet oceniti ali si premlada ali si že dovolj stara. Veliko deklet tvoje starosti je že spolno aktivnih.
Edini problem pri tvojem početju je, da te je lahko kdo prepoznal in vse skupaj posnel. V tem primeru pa lahko imaš težave. Si predstavljaš, da prideš v šolo in pol razreda, vključno z razredničarko, gleda ta posnetek?
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si mi zaupala, kaj se ti zgodilo. Trenutno prihajaš v obdobje mladostništva, ko čustva nihajo, hormoni pa "ponorijo". Mogoče razmišljaš tudi o svoji spolni identiteti, o prvih spolnih izkušnjah in si zato tako izkušnjo našla na spletu. Mladostniki prve spolne izkušnje iščejo na različne načine, nekateri tudi na spletu, podobno kot ti.
Zaradi tvoje varnosti ti toplo priporočam, da z razkazovanjem svojega telesa na spletu počakaš vsaj do 18. leta, ko nekoliko odrasteš in lahko bolje presodiš, ali si tega želiš. Trenutno bi bili taki videi, kot si jih opisala, pojmovani tudi kot otroška pornografija, gledanje ali posedovanje otroške pornografije pa je hudo kaznivo dejanje.
Prav tako praviš, da tega nočeš več ponoviti - najbolje bo, da se ustaviš že, ko odpreš spletno stran Omegle in jo takoj zapreš. Pripraviš lahko tudi nekaj aktivnosti, ki jih rada počneš, npr. risanje, ples, poslušanje glasbe ali pogovor s prijateljico, in jih zapišeš na list papirja. List papirja prilepi na vidno mesto v svoji sobi in se takrat, ko razmišljaš o Omegle, loti ene izmed aktivnosti. Tako se boš zamotila, v prihodnosti pa verjetno vedno manj mislila na Omegle, ker boš misel na to spletno stran spretno ignorirala.
Možno je, da te je glava bolela zaradi občutkov neugodja ob gledanju moških spolnih udov. Do tega bi lahko prišlo, ker še nisi pripravljena na tako spolno izkušnjo kot si jo doživela. Tudi zaradi tega bi bilo bolje, da v prihodnje s takimi stvarmi vsaj nekaj let še počakaš. Ko boš pripravljena, te ob gledanju penisa/-ov ne bo bolela glava.
Lepo te pozdravljam,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije