Zdravo,
Šolam se na programu okoljevarstveni tehnik sem pa drugi letnik. Vem da je vprašanje čudno, marsikdo bo reko "zaka si se pa vpisala sem če ne veš kaj boš po poklicu". Naj vnaprej odgovorim, da zato ker je blizu mojega doma pa šola je lahka. Me pa zanima če kdo ve kaj sem potem lahko po poklicu, kaj potem v službi delam, kje se lahko zaposlim, kolikšne imam možnosti za zaposlitev (pač to mislim a se lahko na veliko službah zaposlim al jih je bol malo) in podobno. Hvala za vaše informacije kdorkoli ve karkoli.
Lp
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Najprej ti svetujem obisk pri vaši šolski svetovalni delavki, ki ti bo verjetno podala natančnejše informacije, seveda pa ti bom po svojih zmožnostih odgovorila tudi jaz.
Po srednji šoli se lahko kot okoljevarstvena tehnica zaposliš na mnogih področjih dela: podjetja za odpadke, podjetja za odpadne vode, dimnikarska podjetja, podjetja za urejanje zelenih površin mesta, zavodi za varstvo okolja, okoljevarstvene službe lokalnih skupnosti, laboratoriji za merjenja in opazovanja, podjetja, ki se ukvarjajo z embalažo in podobno. Poleg tega si zaposljiva tudi v javnih sektorjih, na primer v okoljevarstvenih oddelkih občin ali v ministrstvih, ki se ukvarjajo z okoljem in prostorom.
Morda lahko preveriš tudi na zavou za zaposlovanje razpise za prosta delovna mesta in pri njih preveriš, kako pogosti so razpisi za omenjen poklic. Oni ti bodo lahko podali še natančnejše informacije.
Upam, da sem odgovorila na tvoje dileme,
želim ti lep dan,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike