Že 6 let se borim z atopijskim dermatitisom, v začetku sicer nisem imela nekih večjih težav, zdaj imam pa kar hude težave, in mislim da mi obsesivno kompulzivna motnja (in sicer imam težavo s tem da sem "obsedena" da je vse čisto) še prispeva k poslabšanju te bolezni. Zadnje čase sem tudi zmedena in se težko koncentriram, čeprav hočem ostati zbrana ne gre. Konstanto delam napake, kar me zelo jezi, zaradi vseh teh stvari je moje razpoloženje zelo slabo. Imam težave tudi pri vožnji, zelo hitro me vsaka napaka vrže iz tira in ko mi začnejo stvari iti narobe, mi gre vse narobe.  Ne vem več kako naj se rešim teh mojih težav.
Velikokrat sem že pomislila, da končam svoje življenje.
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas. Navedla si več težav zaradi katerih te skrbi, kar lahko razumem. Glede na napisano sklepam, da si se že obrnila po strokovno pomoč…? Svetovala bi ti, da vztrajaš pri rednemu obiskovanju psihologa oz. psihološkega/psihiatričnega suporta/strokovne pomoči, oz. se nanjo obrneš, v kolikor se še nisi.
Verjamem, da obstaja pot do izboljšanja trenutnega počutja ter zmanjšanja tvojih težav. Ne bodi prestroga do sebe, zadaj si male korake, postopoma…
Še nekaj idej, ki dokazano pozitivno vplivajo na izboljšanje počutja…. Poskusiš lahko redno (dnevno) vaditi tehnike sproščanja (v kolikor jih še ne). Bodi fizično aktivna, kolikor seveda zmoreš. Na Centrih za krepitev zdravja, znotraj zdravstvenih domov, imaš na voljo tudi brezplačne delavnice, kjer so podrobneje predstavljene tehnike za izboljšanje počutja (soočanje s stresom, anksioznostjo, možnost udeležbe vodenih tehnik sproščanja...).  V vsakem primeru ti svetujem, da vztrajaš pri individualnem obisku strokovne pomoči.
Vedi, da smo tukaj zate ter verjamemo, da bo bolje.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije