zivjo
kot pove naslov imam nekaj proti tipom no ne ravno usem . pa da naj razjasnim
v soli sem dokaj popularna. imam prijatelje pogovarjam se z usmi veliko punc me nemara ker se pogovarjam tudi z fanti in veliko fantov me ne mara ker sem "preglasna in hocem pozornost"
pa to ni bistvo
bistvo je to da vecina tipov s katerimi se v soli vsaj malov pogovarja se pogovarjajo zmano le zaradi moje postave ali pa socialnega statusa na šoli
tega nocem narediti kot važenje oz hvaljenje same sebe
imam nekoliko vecje prsi a sem v telo sevedno dokaj vitka. sebe nebi oznacila kot lepo ker biti "lep" zame ne pomeni prav nič
zaradi moje postave kadarkoli oblecem nekaj oprojetega me veliko fantov gleda vcasih se pogovarjajo o mojih "velkih joškah" oz (recitiram) "fak kere sise"
sem se kar navadila da je tako enkrat mi je prfoksa rekla da nej se prekrijem ker je opazila da me sosolec gleda v prsi to mi ni usec vrckrat sm jim rekla in jih nadrla a ne nehajo punce mi pa zavidajo
vsi mislijo da imam popolno zivljenje v soli da sem popularna jn lepa in to ampak me noben ne vidi za to kar sem
rada imam anime in mange pa zelo rada risem tudi oblacenje in moda me nadvse zanimata. dobra sem v biologiji in kemiji. vsec mi je en dant iz paralelke pa sploh ni lep . in podobno a ce jim to povem se mi bojo smejali in bom zdrsnila po druzbeni lestvici dol kot po toboganu
takih stvari noben neve niti moji "solski prijatelji" oni vejo samo to da sem popularna
to sem dala na to spletno stran tudi zato da druge punce ki so mogoce v podobnem polozaju najdejo vsaj malo pomoci iz mojega spisa
zelim si tistih tapravih prijateljev ki bi me videli za tako kot sem ne samo za mojo zunanjost pa tudi da popularnost nebi vplivala tako mocno na zivljenje otroka v soli.
hvala vam ❤️
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si mi zaupala svoje skrbi, ki jih, če prav razumem, sicer ne deliš s svojimi prijatelji in sošolci. Nisem povsem prepričana glede samega vprašanja, ki si nam ga želela zastaviti, glede na tvoj zadnji stavek pa sklepam, da te najbolj bremeni to, da si želiš takih prijateljev, katerim bi se lahko v večji meri zaupala in bi te sprejeli takšno, kot si v resnici, saj se ne počutiš slišano in videno, kakor bi si sicer želela.
Naj se za začetek dotaknem določenih delov tvojega zapisa. Omenila si svojo postavo. Sošolci pogosto opazijo tvoje oprsje, hkrati pa na račun tega dajejo tudi različne komentarje. Kot da ni dovolj že to, se je ob to obregnila tudi profesorica. Veš, tvoji sošolci in pa tudi drugi starejši fantje na šoli so trenutno v takem razvojem obdobju, v katerem je tako za fante, kot tudi za dekleta precej značilno povečano zanimanje, oziroma bolje rečeno radovednost, za nasprotni spol, spolne razlike in spolnost nasploh. To je nekaj povsem normalnega. Glede na to, da, kot praviš sama, nekoliko izstopaš zaradi oprstja, so fantje toliko bolj pozorni, jih zanima in so radovedni. Ker se s to radovednostjo ne znajo spopasti na drugačen način, se to izraža skozi zbadanje, opazke, komentarje, zafrkavanje in podobno. Pri tem si omenila tudi, da jim včasih glede tega tudi sama kaj rečeš. Predlagam ti, da v prihodnje poskušaš ignorirati njihove opazke in temu ne posvečaš preveč pozornosti. S tem, ko se na take opazke odzoveš, jim namreč daješ moč in dodatno motivacijo za zbadanje. Žal ne moreš vplivati na to, kako se fantje na to odzivajo.
Skozi svoj zapis večkrat omenjaš tudi svoj »socialni status« oziroma popularnost. To popularnost vidim kot neko etiketo, ki si jo prilepila nase. Zaradi te imaš do sebe visoka pričakovanja. Mogoče celo previsoka. Lahko bi jo opisala kot nek zid, ki si ga postavila pred sebe. Zid, ki je sestavljen iz strahov o tem, kako bi te sprejeli drugi, če bi izrazila nekaj, kar po tvojem mnenju sicer ne pričakujejo. To opazim že pri fantu, ki ti je všeč. Sama si omenila, da bi se ti smejali, če bi za to izvedeli, hkrati pa bi to vplivalo na tvoj družbeni status. Tega sicer nisi niti dolžna razlagati drugim, verjamem pa, da bi se vseeno želela nekomu zaupati. To naju privede do bistva tvojega zapisa. Do »tapravih« prijateljev, ki bi te videli takšno, kot si, kar si tudi sama najbolj želiš.
Žal v življenju nikoli ne moremo biti všeč prav vsem okrog nas. Ljudje smo si preveč različni in to je čisto normalno in v redu. Najbolj pomembno je to, da imamo okrog sebe ljudi, ki jih imamo radi in jim lahko zaupamo. To so lahko družinski člani ali pa prijatelji. Še posebej v šolskem okolju in času odraščanja igrajo prijatelji pomembno vlogo. Pomembno je, da izberemo in oblikujemo trdne odnose s peščico tistih, ki jim zares zaupamo. Torej ne rabiš in niti ni realno pričakovati, da te bodo razumeli in imeli radi prav vsi.
Kolikor sem uspela razbrati iz tvojega zapisa in poimenovanja »šolski prijatelji«, nimaš zares najboljše prijateljice? Praviš namreč, da te nihče ne vidi takšne kot si v resnici, vidijo le to, da si popularna. Zdi se mi, da si zaradi te etikete, o kateri sem govorila malce prej, prijateljev niti ne upaš spustiti bližje. Nekaterih stvari ne želiš izpostavljati, ker te je strah njihovega odziva, strah te je, da bi se ti smejali, hkrati pa si vseeno želiš, da bi te bolje razumeli. Žal ni enega brez drugega. V kolikro želiš z nekom oblikovati in zgraditi dober, pristen in zaupanja vreden odnos, je potrebno razkriti tudi delčke sebe, v katere mogoče nisi niti sama povsem sigurna. Praviš, da te vidijo kot punco s popolnim življenjem. Bistvo prijateljstva je prav to zaupanje in izražanje svoje nepopolnosti. Spodbujam te, da najprej sama pogledaš preko svoje etikete. Kdo si, če odvzameš svoj socialni status? Izpostavila si že, da so ti všeč anime, moda, rada rišeš, dobra pa si tudi v biologiji in kemiji. Všeč mi je, da razmišljaš in pri sebi opaziš dobre stvari, čeprav po tvojem mnenju drugi tega ne opazijo. Pusti, da te kot tako spoznajo tudi bližnje osebe okrog tebe. Če v okolje daješ le vtis popolnosti in izpostavljaš samo želene stvari ter drugo zadržiš zase, je to edino, preko česar si lahko podobo o tebi oblikujejo drugi. Torej zaupaj vase in pusti si zaupati tudi v druge.
V razmislek ti za konec dodajam še tole: Kaj pomeni zate tvoj socialni status? Kakšno vlogo igra v tvojem življenju? Kaj bi se zgodilo, če bi zdrsnila po lestvici? Kaj bi se spremenilo in kaj je lahko najhuje, kar se lahko zgodi?
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Amadeja Jurič, dipl. psihologinja (UN)