Hej
(prvi odstavk ni obveze  za prebrt)
Pred približno pol leta sem si prvic kupu hhc al thc vape nevem kaj je cist razlika eno je kau naravno eno je umetno. Ko sem prvič naredil ene 2 dima in čakal okl 20 min mi ni blo nc in sem mislu da je ta smola ke je notr pokvarjena in zard tega sem se kr naprje kadil. po ene pol ure me je zadel. Najprej sm tko cutu kako se mi roke odbijajo kr nekam ceprou sm jih mel v zepu pol je vs zvok ratu ful pocasen in pol ful hiter nism vec slisu nobenih zvokov uzadi kksnih pticov, veter, sumennje listov  pa to takrt je bil ta feeling zlo zlo dober pac kokr da sem cist sam na svetu bil pa nobenih probelmov sam sreca. Pol so se pa poti zlo dolge ratale mislu sm da sem hodu tko celo vecnost ob eni potki ke je ene 300m dolga zgubu sem se veckrat in pol je šlo vse na slabš srce mi je ful razbije ke sem se dotaknu zil na vratu mi je kri dobesendo tekla cez zile nism nc utripa cutu kokr da bi voda iz pipe tekla ( al se mi je pa sam tko zdel) vse je kr naekrat grozn ratal usta sm mel cist suha nism mel nc vode al pa cigumijev pol sm pocas kr slisu neke otroke v ozadnju ke se igrajo pa zvonc od kolesa bil sm pa tko sred enga gozda ke nobenga ni blo. Ulegu sm se na tla nekam tja in ke sm pogledu v zrk sm kr ene crne trikotnike vidu med drevesi pac vse je blo ful grozn po ene 3 urah je to popustil in sem ene 5 zapored bruhu ke sm še hodu pol sm ratu ze paranojicen in sm mislu da bojo kr eni ke jih poznam prsli iz nikjer do mene pa da bom resevalce poklicat ker sm mislu da bo. umru ke sem cutu moj utrip da je sou tok hitr. Takrt sm si reku da tega nikol vec nebom probu in sem ta hhc vape pa mel sem še navaden vape sm nekam po poti domov vrgu v nek grmovje. Nasleden dan sdm se vrnu ker sem hotu moj navaden vape nazaj ampak sm se uno uzel. Pol sem še ene parkat tisto skadil v mansih kolicinah dokler ni zmankal(1 teden). Takrt ke je zmanakl mi ni blo nč naprej sm šou z lajfom.
(tuki je vazn del)
Zdje sem si pa pred približno enim mescom spet kupu ta hhc/thc vape in pac prvic sem bil uno sej vem kok je treba skadit da nebom prevec high in sem naredu ene 5 dimov ke sm mislu da mi nebo nc nakonc sm po ene pol ure bruhu tud ze neke privide sem mel ke sem zapru oci. Pac sam debil kokr sm me to ni nc ustavl in sm se kr naprej kadil najprej sam zvecer pol popldne pa zvecer zadnje 2 tedna pa cel dan zjutri ke sem se zbudil. Pol sem šou  v solo med solo sem spet po soli cel popldne cel vecer cist cel dan sem bil zadet ke ta pen je bil mal drgacn nevem kako mi je 1mg tekocine lahko tok dolg zdrzu. Med tem ke sem to kadil mi je blo vse fajn smesen,  pol neka globoka custva sem mel ke sem poslusal kksno tako musko kokr neka nastolgia ke pogresas stare case. Povsod ke pise da trava slabasa koncetracijo pa spomin pa nevem kaj vse kok je to kau slabo drgac ni tedva tedna ke sem bil high v soli sem dubu sm 6 ocen najprej sem mislu da  bom vse zabil ampak sem dubu bolso oceno kokr bi jo ce nebi bil high pol zlo bolso koncetracijo sem mel.
Zdej je drugi dan brez pena. Ucer zvecer ke sem sou spat sem se zacel pocutet zlo tko  kidna depresivno 3 ure nism mogu zaspat nobena pozicija ke sem se ulegu mi ni pasala vs cs neko nelagodje. Dons se tud že cel dan nelagodno pocutem, zlo mal sem pojedu dons pa vse me boli ke se ulezem al pa usedem hocem še te pen. Da nardim ene 2-3 blinkerje da ne cutm vec da lezim ke lezim da ne cutm vec da sedim ke sedim da spet misls da sem sam na svetu pa da je sam sreca za to bi jst zdele naredu karkol sam se probavam obvaldat in sem si reku da nesmem vec kupt ampak nevem ce mi bo ratal kako nej zdrzim se en dan brez nezga veselja pa lagodnosti vse je tok brezveze.
Ali ima kdo kakšen nasvet da se lažje odavdim brez da rabm kam klicat al pa kam it na pogovore ker nočem da drugi se posebi starsa izvesta da kadim.
• Uredništvo
Maša Martić

Odgovor svetovalke:
Živjo,
Oprosti za pozen odgovor, je žal prišlo do napake v sistemu, upam da je zdaj situacija pri tebi že kaj boljša. Odlično je, da si tako hitro prepoznal, da substanca negativno vpliva nate in odločil nekaj narediti glede tega. Glede na to kako intenzivne reakcije si imel (bruhanje in prividi) kaže, da je uporaba kanabinoidov zate res tvegana. Kar se tiče nelagodnosti in te depresije si je pomembno zapomniti, da bo šlo s časom na boljše, pomembno je da do sebe nisi preveč strog, poskusi si dneve zapolniti s stvarmi, ki so ti prijetne in sproščujoče, kakšna fizična aktivnost je tukaj sploh koristna, ker med drugim pomaga tudi pri spancu.
Najpomembnejša stvar je, da pri sebi opazuješ, kdaj se ti pojavlja želja po kajenju in takrat najdeš ustrezna nadomestila (stvari, ki te sprostijo, zamotijo itd.). Vem, da si rekel, da nočeš, da drugi ljudje izvejo za kajenje, ampak je podpora in pogovor lahko v veliko pomoč, pri nas pa lahko ostaneš popolnoma anonimen (starši ne rabijo zvedeti razen v primerih hudega ogrožanja svojega zdravja in/ali življenja). Če si želiš, lahko prideš k nam v svetovalnico, kjer se izvajata zaupno svetovanje in psihoterapija. Če bi se naročil lahko pokličeš na 041 730 800 ali pišeš na svetovanje@drogart.org. Če ne lahko tudi opraviš zgolj telefonski pogovor s svetovalko.
Upam, da ti bodo zgornje informacije koristne in da sem te uspešno spodbudila, da se obrneš na nas, če še zmeraj rabiš kakršenkoli nasvet in podporo.
Lep pozdrav,
Maša Martić, Maša Martić, mag. zakon. in druž. štud. Vodja Dnevne sobe DrogArt