Meni se bo dobesedno zmesalo. Ne morem vec. Sovrazim sama sebe, svoje misli in vse kar je povezano z mano. Vedno po tem ko jem zacnem cutit tako napetost, nemirnost in predvsem krivdo in to je zelo neznosno. Najrajsi se bi tepla al pa karkoli da ne bi tega cutla. Preden zaspim lahko razmisljam samo o tem kak sem danes prevec pojedla in da sem cisto nesposobna, da se mi se ne uspe drzat kolicine hrane ki sem si jo zadala za tisti dan. Vsak drugi dan mam mental breakdown v pojstli in se jokam po eno dve uri in samo upam da vsi spijo in da nisem glasna da me noben ne slisi. In vse skupaj je samo grozno.  Ko mi koncno nekaj casa uspe it brez bruhanja si mislim super zdaj sem vredu. In potem sem relapsnem in v tistem trenutku bi najrajsi umrla. Najhujse mi je ko moram bruhat in potem ne gre jn potem je tista krivda milijonkrat vecja, moje misli postanejo prevec za mojo glavo. 24/7 razmisljam samo o hrani, slloh mi ni jasno kak lahko clovek razmislja tolko o eni stvari. Pocutim se kot odvisnik. Ko vcasih kje slisim kak se odvisnik od drog obnasa in kaj razmislja, kak se pocuti, se jaz pocutim isto samo da se gre za hrano in ne za droge.
• ja
jas 292827
Pozdravljena kot nekdo ki je sel cas vse to ti priporocam da si poisces strokovno pomoc in tu bo vse lajze, nekoga ki mu lahko zares zaupas in mu ne prwkrivas resnice zdravljenje je sicer zelo dolgotrajen proces a vrjamem da ce le imas voljo da bi ti bilo bolje ti bo uspelo uzivaj in lp. :)
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da se počutiš tako in hvala, da si se obrnila na nas. Pomembno je, da veš, da so občutki, ki jih opisuješ, resni in da si zaslužiš pomoč in podporo pri tem. Verjamem, da ti je težko ob tem.
Opisuješ simptome, ki so značilni za motnje hranjenja, kar je resna težava. Motnje hranjenja se ne nanašajo samo na hrano, ampak so globlje povezane z našo samopodobo, čustvi in občutki samospoštovanja. S pravo pomočjo je mogoče najti načine za bolj zdravo obvladovanje teh čustev in vedenja.
Zelo je pomembno, da nekomu, ki ti bo verjel in mu zaupaš poveš, kaj se trenutno dogaja. Četudi je morda strašljivo, razmisli o tem, da bi svoje občutke in izkušnje delila z nekom, ki ti lahko pomaga. To je lahko prijatelj, družinski član ali učitelj oz. šolski svetovalni delavec, zdaj ko se bo spet začela šola. Lahko se obrneš tudi na svojega osebnega zdravnika ali Center za duševno zdravje v tvojem lokalnem okolju. V primeru, da bi si želela pogovora lahko pokličeš tudi TOM telefon (116 111).
Zapomni si, da nisi sama. Razumem in verjamem, da se trenutno počutiš osamljeno, nemirno in zmedeno. Prav zato je zelo pomembno, da svoje občutke deliš z nekom, ki ti bo lahko v tvoji situaciji pomagal.
Vsekakor je pomembno, da čim prej poiščeš strokovno pomoč. Samo z iskanjem pomoči si že naredila prvi korak k okrevanju.
Želim ti veliko poguma,
Živa Pirc, mag. psihologije