Živjo,
zdi se mi, da to moram spraviti iz sebe, ker menim, da, če tega ne storim bo situacija v moji glavi postala vse hujša.
Imam prijateljici s katerima sem se do zdaj res dobro razumela. Velikrat smo se dobile in se družile res pogosto. Nato pa sva jaz in prijateljica našli počitniško delo in tako nam je ostalo manj časa za skupno druženje. Kmalu po tem, ko sem pričela delati so se stvari med nami spremenile. Prijateljica, ki prav tako dela je zaradi dela opustila aktivnost na Snapchat-u druga prijateljica pa si je preprosto našla novo družbo.
Tudi v šoli sem imela občutek, da sem vrstnikom v napoto in, da bi jim bilo bolje, če me preprosto ne bi poznali.
Če sem iskrena zadnje čase zaradi tega(in tudi drugih stvari) res težko živim sama s sabo. Čez dan sem brez energije in, če tudi ponoči dolgo spim se zjutraj zbudim utrujena in enako brez energije, kot zvečer. Sem bolj čustvena in razburijo me še tako majhne stvari. Če je stvar že res zelo huda začnem razmišljati o tem kako bi bilo, če me preprosto ne bi več bilo in, da bi vsi(družina in prijatelji) ževeli bolje, če me ne bi bilo.
P.S.:Imam cerebralno paralizo in ne morem hoditi zato se mi zdi, da je zaradi tega moja situacija še hujša.
Lep pozdrav,
An_1123
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vrstniški odnosi znajo biti zelo pestri milo rečeno kajne. Verjamem, da ti je hudo, da so se stvari spremenile. Upam, da ti bodo v tolažbo tele besede - spremembe so del življenja, tudi del odraščanja. Eni ljudje so z nami le en del poti, z enimi ohranimo dolgotrajna prijateljstva. S tem ni nič narobe. Več kot imamo nekih obveznosti v življenju, manj imamo časa za ohranjanje intenzivnih odnosov z večji skupino ljudi. Zato je v procesu odraščanja, na prehodu v odraslost značilno, da se naš krog prijateljev zoži na tiste s katerimi imamo najbolj varen, konstanten, poglobljen odnos in mogoče tudi na tiste, s katerimi imamo nekako največ skupnih tem.
Nihče ne bi živel bolje če te ne bi bilo, prosim verjemi to. Si edinstvena, vredna in pomembna. To, da ne moreš hoditi verjamem, da je lahko velika ovira, vseeno pa ni to edino kar definira osebnost človeka. Se strinjaš?
Kar se ti dogaja zadnje čase - pomanjkanje energije, čustvena občutljivost, slabe misli. Mislim, da so to stvari, ki bi jih bilo potrebno nagovarjati - ali z družinskimi člani, ljudmi, ki jim zaupaš, z osebnim zdravnikom ali pa poiskati psihološko podporo v najbližjem zdravstvenem domu ali pa v šoli, v kolikor te to v funkcioniranju ovira. Glede na to, da je september pred vrati je pomembno, da ga začneš v dobri koži, da boš bolje kos vsem novim izzivom.
Javi se še kaj,
lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije