Pozdravljeni
Stara sem 15 let in sem jaz odvisna od seksa.
Kako se tega lahko odvaditi?
Lep pozdrav
Marička
• Ma
Marička
Pozdravljeni
Pozabila sem vam povedati da sem zaljubljena v fanta in čutim da je tudi on vame.
Kako bi mu lahko  povedala da ga imam rada?
Lep pozdrav
Marička
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Marička,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si odvisna od seksa in ne veš kako se tega odvaditi. Ker nisem povsem prepričana, če popolnoma razumem kako gledaš na svojo stisko, bi te prosila, da mi podrobneje opišeš in pojasniš, zakaj sklepaš, da si odvisna.
Omenila si tudi, da si zaljubljena v fanta in meniš, da tudi on čuti enako. Sedaj se sprašuješ, kako mu naj poveš, da ga imaš rada. Verjamem, da imaš mešane občutke – na eni strani čutiš metuljčke v trebuhu in si srečna, ker si se zaljubila, po drugi strani pa si v skrbeh, ker nisi povsem prepričana ali tudi on čuti enako in kaj sploh lahko narediš. Za začetek lahko razmisliš o tem, na kak način bi se mu lahko približala in kako bi lahko skupaj preživljala več časa. Tako boš imela tudi čas za razmislek o tem, kdaj se ti zdi, da bi bil primeren trenutek za to, da mu izpoveš svoja čustva. Na drugi strani pa boš lahko vajin skupni čas izkoristila za raziskovanje tvojih čustev, morda pa boš dobila večji vpogled v njegovo doživljanje. Pri vsem tem pa je pomembno tudi to, da si vzameš dovolj časa in ne hitiš – uživaj v teh prijetnih občutkih zaljubljenosti in raziskuj svoje doživljanje ter nova čustva, ki te preplavljajo.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije