Pozdravljeni,
V nekem podjetju sem delal studentsko delo 3 mesece, nato pa so z mano prekinili sodelovanje zaradi neresnosti.Imel sem zelo naporno obdobje, zato ni bilo mogoce vseh stvari opravljati enako kvalitetno. Zanima me, če ta prekinitev kaj negativno vpliva na mojo prihodnost.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Tvoje vprašanje zajema bolj malo podatkov. Sklepam, da te zanima, če bodo drugi delodajalci oziroma kdorkoli drug v kakšni evidenci videl, da se pri delu nisi izkazal, kot si sam napisal.
Naj te ne skrbi. Študentsko delo je obravnavano drugače kot redna zaposlitev. Prav pa je, da se ga jemlje resno in opravi odgovorno, vendar pa se vseeno glede obveznosti in bonitet razlikuje od rednega delovnega razmerja. To, da so prekinili sodelovanje s teboj, ne bo nihče videl in ni nikjer zapisano. Je pa prav, da če se človek za določeno stvar odloči, da jo bo počel, da jo opravi do konca oziroma dela toliko časa dokler zmore. Tu gre za našo odgovornost.
Ampak kot si napisal, tisti čas je bil zate zelo naporen, zato verjamem, da boš ob morebitni novi zaposlitvi ravnal odgovornejše.
Vse dobro ti želim. Lep pozdrav!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja