Pozdravljeni!!
Ta viken bi moral iti maminem partnerju ampak jas ga ne maram ker je do mene brezobrazen in nesramen.
Ko sma se z mamo pripeljala do partnerjove hise se ji odvrnil da bi šel v hiso ker sem hotel iti očetu zatekla se je vame in sem ji rekel naj gre vstran ker hocem iti očetu začela me je odarjati dokler ni prisel njen partner me primil i me vrgel na tla in nato se stopil na moj trebuh nato se je se celo vsem zlagala da sem jo udarjal jas.
tisti dan sem hotel poklicati očeta a mi ni pustila ker je vedela da bo imela probleme nato sem mogel iti v hiso da se grem ucit učil sem se natanko 1 uro ko je naenkrat prišla gor s partnerjovim pasom in me začela tepsti.
Naslednji dan sem smeu poklicati očeta da ga vprasam ce lahko grem k njemu in je rek da lahko ko sem sel k njemu sem se najedel in se sou ucit ati meje nasljedni dan ko je bil večer me je ati peljal nazaj k mami.
Ko sem vstopil v hiso meje mama imela zelo grdo in me vrgla iz hise ko je bilo zunaj -4 sam sem mogel iti ka atiju pes po temi.
Ko sem prispel sem se malo sedel zunaj na klopco da se umirim vstopil sem v hiso in atiju povedal kaj se je zgodilo ati je nemudoma poklical mamo kaj se ona gre in ce je normalna zagrozil ji je da bo poklical socijalno delo mama je nato prisla po mene in smo se odpravili k babici.
Znima me kaj lahko naredim?
• so
soncek345
hej
žal mi je da doživljaš vse to... ampak vedenje tvoje mame vsekakor ni sprejemljivo. Svetujem ti da se za nekaj casa preselis k ocetu ce je to mogoce
Lepo bodi
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen.
Hvala, da si se obrnil na nas in nam zaupal svojo stisko. Zelo mi je žal, da doživljaš to, kar si opisal, in da v družinskem krogu nisi našel podpore, ki jo potrebuješ in si jo tudi zaslužiš.
Mamino vedenje, kot ga opisuješ, ni sprejemljivo in ne bi smelo biti dopustno. Pomeni namreč, da nad tabo izvaja nasilje, česar ne bi smela početi. Takšne stvari ponavadi prijavimo na Center za socialno delo, to, da te je tepla s pasom, pa sodi tudi na področje prijave nasilnega vedenja na policijo.
Predstavljam si, da je to težko slišati, vseeno pa bi bilo zelo pomembno njeno vedenje prijaviti, ali pa se o tem pogovoriti vsaj z očetom. Omenjaš, da si to sicer poskusil, in da je oče mamo tudi poklical in jo 'skregal', vseeno pa ni prav, da si takšnemu ravnanju še naprej izpostavljen.
A mi lahko poveš, če imaš kakšno možnost, da bi šel živet k očetu? Na ta način bi se izognil maminemu početju in bi bil zavarovan s strani osebe (očeta), ki bi zate bolj ustrezno poskrbela. Je kakšna možnost, da se o tem z njim čimprej pogovoriš? Žal mama manj ustrezno skrbi zate in na ta način ne bi smel ostati več dolgo pri njej.
Ali imaš kakšno drugo odraslo osebo (recimo kak sorodnik ali učitelj), ki bi ji lahko zaupal in povedal, kaj se dogaja? Nekoga, ki bi te lahko morebiti zaščitil, ali kamor bi se lahko umaknil? Ali imaš možnost govoriti s šolsko svetovalno službo in ji povedati, kaj se pri vas doma dogaja? Res se mi zdi zelo pomembno, da čimprej dobiš podporo, ki jo potrebuješ, saj v takšnem okolju ne moreš več dolgo ostati.
Dokler ti ne uspe rešiti trenutne situacije, ti toplo svetujem  uporabo virov pomoči, ki so na razpolago. Predlagala bi ti chat s psihologom (naslednji bo že v torek, 16.1. ob 20.00 uri).  Na voljo pa so tudi naslednje opcije:
- Center za duševno zdravje otrok mladostnikov:  tukaj dobiš brezplačna svetovanja, centrov je več po Sloveniji, napotnice ne potrebuješ, jih pa lahko pokličeš in se naročiš. Več o tem najdeš na njihovi spletni strani, kjer izbereš lokacijo, ki ti najbolje ustreza: Otroci in mladostniki - Program Mira (zadusevnozdravje.si)
- Psihološke svetovalnice Posvet: podobno kot zgoraj, svetovanja so brezplačna, za mladostnike tvoje starosti obstajajo svetovalnice v Ljubljani, Celju in na obali. Njihova spletna stran je www.posvet.org
- Na naši spletni strani pa lahko najdeš še druge možnosti (tudi telefonsko svetovanje) Poišči pomoč | #to sem jaz
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, te pa spodbujam, da se nam še javiš in nam poveš, kako ti je šel pogovor z očetom in ali si uspel dobiti pomoč, ki si jo iskal.
Želim ti vse dobro.
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije