Pozdravljeni obiskujem 6 r v katerem se ne počutim najbolje. odnosi med puncami in fanti ni najboljši. nevem kaj naj storim da bodo odnosi boljši.
1
Svetujem da se o tem pogovoriš z razrednikom in organizirate kakšne team-building aktivnosti, če pa imate v razredu bully-je pa upam, da imate kakšnega učitelja ki mu zaupate in lahko ukrepa. Upam, da se zavedaš tudi, da nihče ne bo všeč vsem in bil prijatelj z vsemi, kar ne pomeni da je s teboj ali kom drugim kaj narobe, tudi v našem razredu se bolj kot ne držimo znotraj friend-groupov, med seboj pa se z ostalimi sošolci (razen nekaj izjemami) pogovarjamo spoštljivo in si vseeno pomagamo med sabo. Kar hočem reči je, da nismo skregani kljub temu da nismo prijatelji...
hope it helps<3
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen_a!
Najprej bi ti želela povedati, da bom v nadaljevanju uporabljala moško glagolsko obliko in zaimke, saj iz tvojega sporočila ne uspem prepoznati tvojega spola. V kolikor se odločiš, da nam ponovno pišeš, te spodbujam, da mi ga zaupaš.
Veseli me, da si se nam odločil pisati. Iz tvojega sporočila sem razbrala, da ti v razredu ni prijetno, ker čutiš, da odnosi med fanti in dekleti niso najboljši. Želiš si, da bi se izboljšali, a ne veš kako. Sošolce in sošolke srečuješ skoraj vsak dan in z njimi preživljaš veliko časa, zato verjamem, da se zaradi slabših odnosov v razredu ne počutiš dobro. Da bi ti lahko ponudila pomoč te povabim, da z menoj podeliš še nekaj podrobnosti. Bi lahko odnose v razredu natančneje opisal? Kakšni so? Zakaj jih doživljaš kot si opisal? Kako se ti počutiš v odnosu do sošolk in sošolcev? Napisal si, da ne veš kaj storiti, da se bi odnosi v razredu izboljšali - lahko, če ponovno pomisliš, najdeš kakšno idejo? Pri tem si lahko pomagaš z odgovori na zgornja vprašanja in poskušaš izhajati iz težav, ki jih prepoznavaš v odnosih.
Predlagam torej, da premisliš o odgovorih na vprašanja, ki sem jih zapisala. Na njih lahko odgovoriš pri sebi, si jih zapišeš ali pa odpišeš meni. Vesela bom, če ti lahko še dalje nudim podporo.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)
6R
povsod se kregamo. večino se kregamo zaradi omaric in preoblačenja v šolski garderobi, saj so skupne. tudi kričimo drug na drugega, zato se v razredu ne počutim v redu, se tudi žalimo. fantje vedno obtožujejo da smo nekaj naredile in obratno.
6r
mi je zal samo se pogovori z razrednikom in mu reci dajte fante in punce narazen da se nebodo vec gledali ne jim zaupati da fantje pocakajo 2 min da se punce preolecejo potem se bodo se bol pritozovali ker se jim zdi to butasto in dajte vsakega v svojo mizo da niso skupaj da se med poukom pogovarjajo in da naj naredi roditelski sestanek in pove kaj delajo mogoce potem se bodo obnasali malo bolje
Lu
Lucija781
Kot bivša osnovnošolka ti svetujem da malo počakaš. S prijateljicami se pogovori kaj bi lahko same naredile, da bi zmanjšale konflikt. Z razrednikom se pogovori o dogajanju in doma omeni nelagodje. Je pa tudi res, da so fantje v tem času življenja pač glasnejši in včasih agresivni. Svetovala bi ti, da če se ne dogaja fizično ali hujše verbalno nasilje (ki bi te zelo prizadelo) počakaš na 7.,8. In 9. Razred. Lahko te razveselim, da se boste v 9. Razredu skoraj zagotovo začeli bolj razumeti in družiti. Hoditi v šolo je včasih težko, a potrebno in definitivno ne pretežko zate. Vem da zmoreš!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Hvala, da si nam spet pisala, tako ti veliko lažje ponudim podporo.
Praviš torej, da se veliko prepirate, največkrat zaradi skupnih garderobnih omaric. Če sem prav razumela, so vaši prepiri zelo nespoštljivi, saj kričite drug na drugega in se žalite. Pomembno je vedeti, da so prepiri nekaj normalnega, sploh ko skupaj preživljamo veliko časa. Kljub temu pa lahko postanejo škodljivi in zelo boleči, če jih je preveč in če vsebujejo kričanje in žaljenje. Obstaja veliko bolj spoštljivih načinov, da povemo, če nas nekaj moti ali nam ni všeč. To lahko naredimo na način, da povemo kaj nas je prizadelo, kako se ob tem počutimo in kakšnega ravnanja bi si od druge osebe želeli, pri tem pa ostajamo spoštljivi in iskreni. Ali se ti zdi, da bi lahko spremenila svoje odzivanje v prepirih? Če želiš lahko odgovoriš s kakšnim primerom prepira in poskušava skupaj premisliti kako bi se lahko odzvala drugače.
Kljub temu te spodbujam, da ne prevzameš vse odgovornosti za odnose v razredu nase. Vzdušje in odnosi, ki se oblikujejo v razredu so odvisni od vseh vključenih, ne le od tebe. Če se zaradi nasilnega reševanja konfliktov v razredu počutiš zelo neprijetno, pa to povej odrasli osebi na šoli ali doma. Poveš lahko razredničarki, svetovalni delavki ali učiteljici, ki ji zaupaš.
Upam, da se še slišiva,
Nina Šajt Dun, dipl. psihologinja (UN)