Pozdravljeni,
star sem 19-let in nikoli nisem imel punce. Vrstice postajajo čedalje privlačnejše, jaz pa sem zanje ne zdim dovolj dober, saj imam le 175 cm in tudi v fitnes ne hodim. Sicer sem zelo pogovorljiv, pripravljen poslušati, veliko časa posvetim negi telesa, skušam biti prijazen in spoštljiv sogovorec. Kljub temu nekako nimam sreče in/ali pravega poguma, da bi jo povabil ven. Vedno se zgodi, da sem všeč punci, ki meni ni ali obratno, potem pa trpiva oba. Do sedaj bil trikrat zavrnjen, nazadnje sem skoraj fasal kazensko ovadbo zaradi zalezovanja. Ne znam najti prave mere - ali sem predrzen ali pretih, nikoli ni prav. Če se opogumim, jih kvečjemu odbijem, sicer pa me ne opazijo. Kaj naj spremenim v odnosu do njih, da bom končno uresničil svojo globoko potrebo, ki me muči že več let?
Hvala za odgovor.
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Najprej bi izpostavila, da so te lastnosti, ki si jih zapisal: pogovorljiv, pripravljen poslušati, prijazen sogovorec lastnosti ki jih večina punc vidi kot zelo zelo pozitivne in zaželene. Imeti postavo kot iz fitnesa ni ključ po katerem bi vse punce iskale svoje partnerje. Biti trikrat zavrnjen, verjamem da to ni fino, a vsekakor ni to nobena katastrofa. Večina ljudi ob prvih zaljubljenostih večkrat doživi razočaranje, tako pač je, različen okus in prioritete imamo. Prava mera poguma-na to ti pa ne bi znala dati jasnega odgovora. Pomembno je, da si iskren, direkten in ob tem spoštljiv. Da poveš/napišeš punci oziroma jo najprej vprašaš kakšne bolj nevtralne stvsri, kasneje tudi da ti je všeč in nekako korak za tem bi bil , da jo povabiš ven, seveda pa na odločitev na drugi strani ne moraš vplivati. Zalezovanje pa definitivno ni vedenje, ki bi dobro vplivalo na razvoj kakršnegakoli odnosa, saj to ljudi odbije in pogosto tudi prestraši. Tako da, vsekakor je dobro da se opogumiš, a je pri tem pomembna prava mera, da ne izpade vsiljivo, žaljivo, strašljivo.
Verjamem, glede na to kako si se opisal, da boš to pravo mero poguma in ne-vsiljivosti uspel najti.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije