pozdravljeni,
sem stara trinajst let hodim navadno v osnovno šolo in skrbijo me stvari glede odnosov med vrstniki in starši. Velikokrat se počutim da sem sama da me ne marajo, včasih me skrbi da ne bom imela več prijateljev. Počutim se grdo in ničvredno. Zato včasih berem knjigo življenje je tvoje pisateljice Louise L. Hay. Rada se držim njenih predlogov in poskušam biti vesela in se trudim, grem sama na sprehod. Potem sem boljše volje. Ko pridem domov se spet vse spremeni. Tata nenehno kriči name in pravi da delam vse narobe in dela prepire, pa pravi da je kriva mama. Res grdo ji govori. Zdi se mi pa da to ni res. Počutim se nemočno. Mama je bolna skoraj vsak teden, nevem kaj se dogaja. Zelo je žalostna. Mislm, da tako ne gre več napreja. Vsak dan znova poskušam biti pozitivna a mi ne uspe v šoli sem slabe volje zaradi vsega in se ne morem sprostiti kot bi se lahko, ker nenehno razmišljam o problemih. Mama mi večkrat omeni, da se tudi ona počuti sama. Zaradi njunih prepirov, oz. tatovega obnašanja sem tudi en teden hujšala a se je slabo končalo, zato sem morala nehati. Nevem kaj naj storim???
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
deluješ mi zelo resna, razmišljujoča in odgovorna oseba in tvoje razmišjanje za trinajstletnico zelo, zelo zrelo. Zanimivo se mi tudi zdi, da si odkrila knjigo L. Hay. Ali jo imate doma, morda mama? Če prav razumem, imaš z mamo dober odnos. Morda bi poizkusili skupaj slediti afirmacijam v knjigi. Morda bi vama dobro delo, če bi bili skupaj aktivni.
Priporočam ti tudi knjigo Suzanne E. Harrill “Ti si zvezda tvojega življenja”, lahko ti je tudi ta v pomoč, da o sebi ne boš razmišljala tako negativno. Zelo ti priporočam, da si še naprej aktivna. Seveda pa bi bilo koristno tudi, če si najdeš kakšno prijateljico ali prijatelja - vrstnika v svoji okolici, ki ima podobne interese kot ti, ki tudi veliko razmišlja o življenju, o odnosih.
Kako pa se razumeš z učitelji v šoli? Ali imate svetovalno delavko? Bi si upala potrkati na njena vrata in se pogovoriti z njo, ji zaupati svoje skrbi? Ali pa s katerim od učiteljev, ki jim zaupaš?
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka