Pozdravljeni,
zadnje čase se mi zdi, da me ljudje okoli mene ne marajo več kot so me včasih. Zdi se mi, da se ljudem ne zdim več zanimiva, in najbrž distantna, saj sem takšna zaradi osebnih težav tudi postala. Nevem kaj naj storim, da bi se drugi ne počutili tako oddaljeni od mene, saj se počutim samo še slabše.
Hvala za odgovor ????
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana jeanny,
hvala za tvoje sporočilo. Navajaš, da te ljudje okoli tebe ne marajo več kot včasih. Koga točno imaš v mislih, ko rečeš besedo »ljudje«? So to tvoji prijatelji, družinski člani ali širši krog? Omenjaš osebne težave, ki po tvojem mnenju povzročajo distanco do soljudi. Morda bi lahko delila kaj več o tem? S podrobnejšimi informacijami bi ti lahko lažje pomagala pri tvoji situaciji. Kako bi opisala tvoje trenutno počutje? Mi lahko opišeš kakšen konkreten primer, ko se počutiš, da so drugi oddaljeni od tebe? Kako doživljaš sebe, si bolj zaprta vase ali si raje v družbi? Lepo prosim za malo več informacij, da lahko podrobneje raziščeva tvojo težavo. Zagotovo obstaja rešitev in z veseljem ti bom podala kakšen nasvet.
Vse dobro ti želim,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij