Živjo.
Imam en problem, ki me mori zadnjih nekaj mesecev(pol leta). Na snapu sem spoznala fanta. Začela sva si pisati in oba zaželela, da bi se videla. Bila sva iz istega mesta. Vsak dan po šoli sva se srečevala, dokler niso prišle počitnice. Zadnji dan šole, je bil žalosten. Začel je jokati. Mislil je, da ga ne vidim.. Potolažila ga sem, a nič ni pomagalo. Takrat sem postala tudi jaz žalostna.Po prvem mesecu poletnih počitnic me je brez razloga na snapi blokiral. Nisem vedela zakaj. Prišel je prvi september. Šla sem na kraj, kjer sem vedela, da ga bom našla. Točno tam je bil..kot vedno. Pristopila sem do njega in ga vprašala zakaj me je blokal. Takrat je dobil solzne oči in mi povedal, da mu je oče rekel, da me mora pustiti in si najti drugo. Na nek način sem vedela, da je bil to razlog, ampak nečem, kaj ima njegov oče proti meni.
Ta fant je naredil tudi stvari, katere nebi smel narediti. Varal me je z nečem koliko puncami..zvedela sem pa po sporočilih, ki jih je pisal drugim puncam, ko je bil z mano. Jebem koliko krat me je prizadel. Napadal. Grdo govoril. Da sem p*a*i*a... Več kot 50 krat me je verjetno blokal. Imam občutek, ko se dobima, da se mi v živo dela, kot da me ima rad, saj preko snepa ne. Vsaki dan me bloka in me ne doda nazaj.
Nečem ali naj zvezo nadaljujem. Vedno, ko se želim z njim pogovoriti ali v živo ali preko snepa, me ignoriral in ne posluša+bloka. Neven kaj naj naredim. Zaradi njega jočem že vsak dan. Ko ga vprašam za klic, nikoli nima časa, z drugimi puncami se pa pogovarja in daje na Story. Žalostna sem.
Rada ga imam. Neven kaj naj naredim. Sem čisto na dnu. Ne morem ga pustiti. Vsak dan ga srečam na avtocesti postaji in vedno, kadar ga vidim, me srce spet pivleče nazaj k njemu. Trenutno bi naj bila skupaj, ampak tako kot pravim..ne čutim ljubezni z njegove strani.
Prosim pomagajte,
Hvala in lep pozdrav
no
no-love
draga moja, če prebereš za sabo, kar si napisala (:-/), ti bo jasno, da si v tej zvezi samo ti - njega ni...
MU
MUJCEK SIVEK PUFY
Na žalost res???? nemorem čez to. Preveč ga imam rada, da bi ga pustila. Nemorem ga..
zv
zvezdaa12
ce beres to glej, pusti ga preboli ga ja resje da v zivo vedno gre nekako lazje preko telefona je tezhe toje res in vem kako tije tudi jaz sem bila
na tvojem mestu ampak glej bodi pametna vem da bo tezko ampak pusti ga tudi jaz sem mislila da nebi slo lej povedala tibom bla sva skupi 2 leti use super use prou dokler nisva prisla v srednjo vedno je govoril dabom jaz tista ki ga bo pustila ampak ja sicer sem ga res jaz ampak on je pokazal da je to brezveze nadaljevat ker jebil obupen v enem mescu je bil cisto dugi pustila sem ga januarja to leto in sem ga prebolela v priblizno treh mesecih prisel je nazaj po treh mesecih ampak nisem mu rekla ne seenkrat sem mu dlaa sanso ne nise nic spremnil samo hujse je bilo kosem morala po dveh mesecih spet pozabiti na naju prosim polsusaj in nepusti da nekdo nabera ego na tebi kote unicuje dovolj jih je intonepomeni da najdi drugega koga jos iskala ganebos nasla kopaganebos pa lahko najdes ljubezen svojega zivljenja upam da sem ti kako pomagala
Uredništvo
Urška Ruter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, ker si že več mesecev v težki situaciji z nekom, ki ti je bil na začetku blizu, a te zdaj pogosto ignorira, blokira, žaljivo obravnava in vara. Kljub temu ga imaš še vedno rada, kar te spravlja v stisko, saj se ne počutiš ljubljeno nazaj, odnos pa ti prinaša več bolečine kot veselja.
Razumem, da si v zelo težki situaciji, ker ti je očitno še vedno mar za tega fanta, a njegovo vedenje te zelo prizadane. Najprej bi ti rada povedala, da so tvoja čustva popolnoma razumljiva. Težko je biti v odnosu, kjer je ljubezen enostranska ali pa se tako zdi. Hkrati pa njegovo obnašanje, kot je blokiranje, ignoriranje in žaljenje, kaže na to, da ta odnos ni zdrav in da ti povzroča več bolečine kot prijetnih občutkov.
Pomembno je, da postaviš meje in se vprašaš, kakšno zvezo si resnično želiš in zaslužiš. Oseba, ki te ljubi in spoštuje, ti ne bi povzročala toliko bolečine in negotovosti. Zdravi odnosi temeljijo na spoštovanju, zaupanju in komunikaciji, kar pa, glede na tvoje besede, v tej zvezi manjka. Čeprav je težko, je morda čas, da razmisliš o tem, da to poglavje zaključiš in se osredotočiš na svoje občutke. Zaslužiš si nekoga, ki te bo cenil in se do tebe obnašal spoštljivo.
Vem, da je težko oditi, še posebej če ga imaš še vedno rada, ampak včasih je najbolj zdrava odločitev tista, ki te zaščiti pred nadaljnjimi negativnimi občutki. Morda ti lahko pomaga pogovor s prijatelji, družino ali strokovnjakom, ki ti bodo lahko nudili dodatno podporo v tem procesu.
Verjamem, da boš našla moč, da postaviš svoje potrebe na prvo mesto.
Lepo bodi,
Urška Ruter, dipl. psih. (un)
MU
MUJCEK SIVEK PUFY
Hvala, da si mi svetovala in povedala, svojo zgodbo. Bom ga probala pozabite, čeprav bo zelo težko.