Pozdravljeni, pred dvema mescoma sem se začela videvati z enim fantom  in sva do zdej bila na treh kavah. Vse teče zelo lepo in sma zelo sproščena.. Zelo vredu fant in vidim potencial v njemu tudi na tak nek prijateljsk način sprva, ker nočem hiteti. Včeraj sva si priznala, da sva si všeč ampak je omenil, da pa trenutno ni pripravljen na resno zvezo. Kar je meni bilo vredu, ker nisem pričakovala, da bi bila js trenutno z nekom v zvezi. In sva se zmenila, da se naprej še videvama in spoznavama. Kar je dejansko še en velik plus, ker je res zelo dober človek in ima res super kvalitete. Me je pa hkrati strah in hočem biti previdna. Plus strah me je,da se bo začel umikati, ker sva si priznala čustva..
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej ti naj napišem, da je krasno, da v vezo stopata počasi in delata na odnosu. Namreč odnos kot takšen je kompleksna stvar in zahteva veliko truda, da traja. Se pa sprašujem zakaj razmišljaš negativno, od kod tvoji strahovi? Uživaj v tem kar imata, gradita počasi. Fant ti je sam povedal, da si mu všeč, da pa še ni pripravljen na resno zvezo. To se mi zdi zelo odgovorno od njega. V odnosu je najpomembnejše to, da sta partnerja drug do drugega odkrita, se pogovarjata. Prav je, da si previdna in si želiš vzeti čas. Vendar ne vidim razloga za skrb, strah. Včasih se je dobro samo prepustiti in uživati v trenutku.
Izkoristi jih čim več.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja