Pozdravljen! Sem star 19 let. Poznam osebo s katero se drug z drugim zelo privlaciva in bi oba rada poskusila tudi spolne odnose. Sem pa v dilemi saj sem jaz 19, oseba pa 16. Kaj naj naredim? Je to kaznivo dejanje? Lp
Ar
Arči
Ne, ni kaznivo dejanje!
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico.
Pišeš o dilemi glede osebe, ki te privlači in bi si želel iti tudi korak dalje - v spolne odnose. Ker je ta oseba stara 16 let te skrbi ali bi bil spolni odnos, ne glede na to, da si tudi ta oseba želi enako, kršitev zakona. Verjamem, da si v neprijetnem položaju, saj si želiš intimnosti, hkrati pa si tudi v skrbeh.
Kaznivo dejanje se v Sloveniji smatra kot spolna dejavnost z osebo, ki še ni stara 15 let. Iz tega vidika ti torej ni potrebno skrbeti, saj ne bi kršil zakonodaje v primeru spolnosti z 16 letno osebo. Je pa seveda pri tem pomembno izpostaviti še en vidik in sicer privoljenje osebe. Sam si sicer omenil, da si tudi ta oseba želi spolnosti, vendar ti svetujem, da se o tem ponovno prepričaš pred samim spolnim odnosom in upoštevaš želje te osebe.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije