Cau.
Mene zanima kako izboljšati odnos v službi.
Zanima me zato ker sem v tej službi šele 4 mesece in od kar imam pogodbo se sodelavke čuno obnašajo. Jaz sem tam najmlajša in vedno pridejo do mene in začnejo ogovarjat neko deugo sodelavko. In tako sem potem jaz v začaranem krogu. Vedno jim povem da me to ne zanima in da nič ne želim imeti z tem ker nočem imeti problemov. Počutim se kot da sem v začaranem krogu.
Kaj storiti? Kako naj jim dokažem da ne želim imeti konfliktov z drugimi sodelavkami še posebaj z šefico ki mi je res uredu?
Lp mačka
• Uredništvo
Saga Lucija Škerlep

Odgovor svetovalke:
Čau Mačka!
Najprej oprosti, da si dolgo čakala na odgovor. Če te prav razumem, tvoje sodelavke prihajajo k tebi in želijo s tabo opravljati druge sodelavke in šefico, tebi pa to ni okej. To si jim tudi povedala, pa ne pomaga.
Za izboljšanje odnosov v službi je ponavadi pomembna komunikacija in jasno postavljanje mej. Glede na to, da sodelavke ne upoštevajo tvoje želje in še vedno s tabo želijo opravljati druge sodelavke in šefico, lahko najprej poskusiš še enkrat jasno, vsaki posebej ali vsem skupaj, ki to počnejo, povedati, da te opravljanje spravlja v stisko, te ovira pri delu ali da si ga enostavno ne želiš. Bi jih lahko vprašala, zakaj te težko slišijo v tvoji prošnji? Če se bo nadaljevalo, ti svetujem, da govoriš s šefico. Če ti je lažje, lahko ona govori s tvojimi sodelavkami ali pa skliče sestanek, na katerem odprete to temo.
V ekipi, kjer skupaj dela več ljudi, je normalno, da občasno pride do konfliktov in za dobro počutje je pomembno, da se jih sproti razreši. Skupinski pogovori, kjer lahko vsaka pove svoj vidik in lahko najdete najboljšo skupno pot, so lahko veliko vredni. Je pa pomembno, da se ti za to počutiš dovolj varno. Se ti zdi, da bi bilo to mogoče?
Lepo te pozdravljam,
Saga Lucija Škerlep, dipl. inž. agr., BAK psihoterapevtske znanosti; specializantka psihoanalitične psihoterapije