Stara sem 16 let in hodim na srednjo šolo za gostinstvo in turizem Maribor. Pred nekaj dnevi sem uničili odnos med mano in mojim najljubšim profesorjem. Vedno sem se obrnila na njega ko se rabila kaj ali pa ko je bilo kaj narobe in mi je takrat vedno bil na voljo, pogostokrat sva se srečevala na hodniku v šoli med odmori in še zdaj se. Ampak od kar sem naredila eno veliko napako s katero sem uničila odnos med mojim najljubšim profesorjem in menoj, me on noče več videti in niti pogovarjati se noče z menoj več. Bil mi je kot oče. In to napako ki sem jo naredila zdaj res obžalujem in je ne morem nikakor popraviti.
Ali ima kdo kakšen nasvet ali pa predlog kaj naj naredim?
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zaupala si nam, da je neko tvoje dejanje pred kratkim močno vplivalo na tvoj odnos z enim izmed profesorjev, s katerim si si bila pred tem zelo blizu. Pred tem sta imela dober odnos, sedaj pa se ti zdi, da te več ne želi videti in se te izogiba.
Težko si predstavljam, s čim bi lahko tako zelo negativno vplivala na vajin odnos. Želela bi si vedeti kaj več in bolje razumeti celotno situacijo, tako bi te lahko tudi lažje usmerila. Mi lahko morda zaupaš, kaj je bilo tisto, zaradi česar sedaj meniš, da je vajin odnos uničen? Poleg tega me zanima še, po čem sklepaš, da se profesor sedaj več ne želi pogovarjati s teboj oziroma te več ne želi sploh videti? Kaj bi ti sama svetovala svoji prijateljici, če bi se ta znašla v podobni situaciji?
Upam, da se še oglasiš in malce bolje pojasniš situacijo, ter tako skupaj poiščeva možne poti za naprej.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije