Pozdravljeni,
ker sem dijakinja 4. letnika se bo kmalu treba odločiti kam naprej na fax... ker imam v bližini univerzo in na njej izredno smer fizioterapijo grem verjetno to, stroški me pridejo ceneje kot če bi redno študirala v lj ali na primorskem... v prihodnosti bi rada odprla svojo zasebno fizioterapijo saj imam veliko željo po uspešnosti, v javnem sektorju po mojem mnenju ni veliko možnosti zato. Razmišljala sem, da bi zraven vzporedno študirala na višji šolo ekononomijo (2 letni program), ali je to po vašem mnenju brezveze, si le otežujem zadeve? Ali mi bi ta program dal dovolj znanja iz področja ekonomije, da bom lahko odprla nekaj svojega? Glede na to da je to višja šola in da bi vzpredno študirala izredno mislim, da nebo tako težko, se motim? Kaj mislite vi?...
ali sploh lahko vzporedno študiram na visoki in višji šoli, ali so ocene iz prvega letnika pogoj, da se vpišem še na drug faks?
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Super, da že veš, v katero smer si želiš. Načeloma ni problema, če izbereš vzporedni študij, veliko študentov se odloči tako, v kolikor že vedo, da jim bo koristilo. Vsekakor pa mislim, da ni nujno, da se podaš v študij ekonomije samo zato, ker bi si želela odpreti svojo zasebno ambulanto. Je dobrodošlo, ni pa pogoj. Veliko vsebin v zvezi s podjetništvom je namreč dostopnih na spletu, prav tako v zvezi z oglaševanjem. Seveda ne bi nič škodilo, a opravljanje dveh študijev zahteva veliko časa, organizacije, discipline in predanosti, saj bo od tega odvisen končni rezultat in tudi čas, kdaj boš zaključila študij(a).
Na tem mestu se moraš sama odločiti, ali je smiselno in potrebno študirati zraven še ekonomijo, kjer se boš učila še o bančništvu, računovodstvu, reviziji in podobno. Glede tega, koliko koristnega bi ti doprinesel višješolski program ekonomije, pa priporočam, da se povežeš s kakšnim študentom, ki je v tej smeri oziroma da greš na infromativne dneve ter tam pridobiš informacije.
Upam, da boš čimprej dobila odgovor in se boš lahko odločila. Želim ti tudi uspešno na tvoji poti!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike