Jaz sem že v vrtcu mela logopedinjo pol pa sem jo mela dalje v OŠ tak v prvih razredih. Prvi razred sem skoro zaostala, ker mi dobesedno nič ni šlo, pa tak nobene podpore nisem mela. Staršem je blo čisto vseeno pa še ati je pil pa tepla sta se. 2. razred sem nardila, sicer tudi težko. 3. sem nardila s prav dobrim uspehom. Pač pol pa 4. isto. Pa mela sem odločbo. Teste sem lahko pisala 20 min več v drugi učilnici pa ustne sem mela določene pa dodatne ure sem mela s učiteljicami pa pedagoginjami. Potem sem v sredini peteka r šla z bratcem (2 leti mlajšim) v rejniško družino, ker ni blo vzdržno, mislim mama pa ata sta se stalno tepla, ati je kadil pa pil, včasih sta naji tuje vdarla. 5. razred sem tuje nardila z prav dobrim uspehom. Sicer me je rejnica pravim ji teta ful rivala. Niti vičit se nisem znala mislin nikol se do te nisem. Pol pa sem zadnje razrede nardila z odličnim uspehom. Sicer je dejstvo, da dokler se je teta z mano vičila se je stalno ful razjezla, ker se nikol nisem nič sama naučla do 7. pač in stalno me je sprašuvala snov pa to, pa dostikrat sem se poleg jokat začela, ker je pričakovala, da čisto vse vem. In pol me je v 7. na polovici pustla in sem se sama učila. Mislim pač ful vidim razlike, kak težko si včasih zapomnim snovi kot drugi, sicer ne vem kdo tote odločbe dela. Pač toto leto v 9. sem probala vse teste not pisat brez dodatnega cajta pa sem stalno vredi pisala pa ustne sem probala tak kot drugi, da si nisem določla pa sem stalno dobla 4 al pa 5. Mislim zake sploh nucan odločbo pa zake neke dodatne ure. Mislim sploh mi ni do tega, pač nič mi niso pomagale samo to, da sem se vjutro uro prej zbudla pač tf. Sicer sem mela do 5. nemščino pol pa je v toti šoli nisem mogla met in sem mela angleščino od petega. Tu sicer ni logike, pač lahk bi me zihr do nemščino vičil do 9. No in pol mi angleščina še zaj ne gre dostikrat se je zgodlo, da sem 2 dobla, četudi sem se samo vičila. Pač zanima me kak nardijo odločbo. Septembra grem v SŠOM program frizer, ker me to fejst zanima. Sicer so mi ledagoginje pravle, da naj ne grem v tak nizko šolo s totimi ocenami, pol so itak popustli, ker iskreno. Kdo bo opravljo moj poklic? Jaz. In lač, če si želim bit frizerka kaj je fora, da grem v kaj druga. Pač odločba je določena, da bom mela podalšan čas za teste pa ustne določene pa v drugi učilnici pisala pa 1 h svetovne delavke pa 1 h pomoč učitla. Pač fora je, da vem, da tega ne nucam in kak se to pol spremeni. Kaj, če nebom nucala odločbe jo lahk kak bek dam. Sicer teta ziher nebo za, ker reče, da če mi pripada naj mam. Samo nečem bit drugačna zaradi tega, kot drugi. Nočem bit izjema mislim nisem tak glupa, da bi to nucala. Kaj naj nardim?
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz napisanega vidim, da ti glede tega res ni lahko in da ti je pomembno, da si enaka drugim in da zmoreš sama. Iz vsega, kar si napisala, se tudi vidi, koliko si napredovala in koliko si že sama dosegla. Odločba ne pomeni, da si manj sposobna ali da si »glupa« – prilagoditve so namenjene temu, da imaš enake možnosti. Če jih zdaj ne čutiš kot potrebne, se lahko o tem pogovoriš s svetovalno službo na novi šoli in skupaj preverite, kaj se da narediti glede odločbe. Jaz bi ti svetovala, da najprej vidiš, kako ti bo šlo v srednji šoli, potem pa se odločiš. In če boš ugotovila, da česa ne potrebuješ, je čisto okej, če tega ne koristiš.
Želim ti vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike
En
Ena pač
Fora je, da jaz sploh nočem odločbe, samo mi je teta rekla, da morm to izkorostit pa neke, zaj pa sploh nisem zadovoljna s tem. Mislim, kak sploh oni nardijo odločbo. Iskreno že eno leto sem delala vse, kot da nebi mela odločbe, dobivala sem iste ocene, pa samo hitreje sem se mogla zbujat, pa nič ni blo to, kar bi mi pomagalo, pač tolko kolko se naučim se naučim, poleg tega pa sem mnenja, da rabijo odločbo tisti, ki majo dejansko neke težave, pa niso sposobni se učit sami al pa rešit testa v času, ki je temu namenjem. Ker npr. jaz sem stalno oddala test v 45 min pa je blo stalno vredi, pa še dostokrat sem 5 dobla, glede na to, da sem bla odlična, ne vem, zakaj jo rabim.