Živjo. Jaz sem z fantom zdej že par mescov skupej z njim in danes mi je nekej povedal in me je zdaj samo zares zelo strah in sem hotela deliti.. Moj fant mi je govoril o njegovi preteklosti (preden povem o tem bi mogoče vedeli daje bilo v mojo preteklost vpleteno tudi rezanje in druge težke stvari..) no ja on mi je govril kako preden je mene spoznal je bil zelo blizu samomora in sm ga js ko se je začel pogovarjati z mano rešila in da zdej je uredu in ne razmišlja o tem več. že tukaj mi je šlo na jok in mi je blo grozno da je moral čez to.. potem pa je dodal, da zdej vsaj vem kaj se bo zgodil če me kdaj zgubi.. ker bo bad.. in zdaj zares jokam in mi je sam ress grozno ker mam občutek da sem zdaj jaz odgovorna za njegovo življenje.. in res ga imam rada in tudi jaz ga nočem zgubit in vem da je s tem mislu sam povedat kok mu pomenim ampak vs ta pritisk me vleče mal nazaj tudi v mojo preteklost da bi si js kej nardila ker mi je sam res ogromno za vzet in nevem kako se spopast s tem, kaj rečt in narest... res bi bla hvaležna za odgovor.. hvala
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živjo.
Iz sporočila se čuti veliko stisko. Glede na situacijo je razumljivo, da te je strah in da čutiš pritisk, sploh ker si tudi sama šla skozi obdobje, ko ti je bilo zelo težko.
Najprej želim nasloviti, da nisi odgovorna za njegovo življenje. To, da je bil pred časom v zelo hudi stiski, ni bila tvoja krivda, in tudi njegova prihodnost ni tvoja odgovornost. Zelo možno je, da ti je to povedal zato, ker ti je želel pokazati, kako pomembna si mu in kako hvaležen je, da si prišla v njegovo življenje. Lahko si mu res prinesla veliko upanja in svetlobe v težkem obdobju.
Razumem pa tudi, zakaj so te njegove besede prestrašile. Ko je rekel, da zdaj veš kaj bi se zgodilo, če bi te izgubil, je to lahko v tebi vzbudilo pritisk, da moraš ostati z njim zato, da bo varen.
Če je danes bolj stabilen in mu je bolje, je to zato, ker je sam zmogel narediti korake naprej. To je njegova moč. To, da si mu stala ob strani, je bilo zagotovo dragoceno, vendar ne pomeni, da bi se ob morebitnem razhodu nujno vrnil v isto stanje. Njegovo duševno zdravje ni nekaj, kar bi morala nositi ti.
Ko pišeš, da te vse skupaj vleče nazaj v tvojo preteklost in da se ti pojavljajo negativne misli, se sliši, da si trenutno tudi sama v veliki stiski. In v takih trenutkih si zaslužiš podporo in varnost. Imaš v svojem življenju nekoga, poleg fanta, na koga se lahko obrneš? Morda prijateljico, starša? Prosim, prosi za pomoč, če bodo negativne misli vztrajale. Vedno pa nam lahko pišeš tudi tu!
Objem,
Cita Jenko, mag. psihologije