Jutri pišemo kontrolno in jaz se morem še nekaj naučiti ampak snovi ni malo ....
Pri tem predmetu imam 2,3 in ena če dobim še eno enako navem kaj naj ...
Ima veliko dvojk in nisem zadovoljna vsakič si rečem zdaj se bom učila ampak ne počitnic sem imela 7 dni in jih nisem izkoristila ... Nevem kaj naj narediti ne morem ostati doma
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Vidim, da si se na nas obrnila večer pred kontrolno nalogo, na katero nisi bila povsem pripravljena, zaradi česar si bila najbrž dokaj obupana in vznemirjena. Žal ti v tako kratkem času nismo uspeli odgovoriti. Tako je to, zaradi česar si se sicer obrnila na nas, že za tabo.
Naprej me zato zanima, kako si uredila nastalo situacijo? Si se uspela naučiti? Si vseeno odšla v šolo? Kako se je razpletlo?
Glede na to, da je vse to že za tabo, bi se sama vseeno dotaknila drugih vidikov tvojega zapisa in ti podala nekaj nasvetov oziroma vodil pri razmišljanju in ravnanju v prihodnje. Omenila si, da se ti to, da se ne uspeš pripraviti na ocenjevanje, dogaja pogosto. Vidim, da te to obremenjuje in da bi si želala k ocenjevanjem pristopiti bolj pripravljena, z učenjem pa začeti pravočasno. Poleg tega te skrbijo tudi tvoje ocene. Želiš si boljših ocen, saj s trenutnim stanjem nisi zadovoljna.
Predstavljam si, da ti je trenutna situacija, zaradi katere si se obrnila na nas, povzročila precej neugodnih občutkov. Kljub temu te spodbujam, da na to pogledaš kot na »šolo za naprej«. Kaj si se v situaciji naučila? Kaj lahko v prihodnje storiš drugače oziroma kaj lahko spremeniš? Sama omenjaš, da je največji problem prav to, da se težko lotiš učenja. Pri tem si lahko pomagaš z boljšo organizacijo oziroma načrtovanjem učenja. Snov si lahko razdeliš po dnevih in si natančno zapišeš, kdaj boš predelala kateri del snovi. Fino je, da del v dnevu (točno določene ure) rezerviraš za učenje. Lahko tudi preizkusiš, ali ti morda bolj ustreza učenje takoj po šoli, morda potrebuješ po šoli najprej kako uro pavze, pa pričneš z učenje šele za tem, ali pa učenju nameniš nekaj ur kasneje v dnevu. Če imaš to možnost, lahko prosiš za pomoč tudi svoje starše. Pomagajo ti lahko pri načrtovanju učenja, spodbudah, odstranitvi motečih dražljajev iz okolice (npr. telefon, računalnik)...
V kolikor ti sami ne uspe izboljšati stanja na področju učenja, se mi zdi dobra ideja tudi, da obiščeš šolsko svetovalno službo. Tam ti bodo lažje pomagali in te usmerjali na poti do uspeha.
Upam, da mi javiš, kako si uspela urediti kontrolno nalogo, sicer te pa lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije