Pozdravljeni,
Meni gre slabo angleščina in učiteljica je povedala  mojim staršem da s takim znanjem ne morem iti v 7. R. in so starši rekli da bojo najeli inštruktorja da bom šel z znanjem v 7. R.  in bom cele počitnice samo pomembne predmete vadiv dopoldne bom imel inštruktorja popoldne pa bom delal vaje. Kaj naj storim da bom imel vsaj manj breskrbne počitnice
Hvala.
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Inštrukcije so za pridobivanje znanja pri različnih predmetih zelo dobra ideja. Imeti inštruktorja ni slabo. Lahko se posveti le tebi, tvojim močnim in šibkim točkam pri angleščini. Na voljo ti je, da ti kadarkoli lahko ponovno razloži določeno snov ali s tabo vadi neko spretnost. Inštruktor se lahko prilagaja tvojemu nivoju znanja, kar učitelj v razredu z veliko učenci težko naredi. Vse opisano pogosto pripomore k izboljšanju znanja pri učencih, ki imajo inštrukcije.
Popolnoma pa razumem tvojo stisko. Namesto brezskrbnih počitnic bodo zdaj na urniku tudi inštrukcije. Vendar mislim, da je skrb odveč. Nekateri učenci inštrukcije prav vzljubijo, saj z inštruktorjem vzpostavijo prijeten odnos, se skupaj zabavajo ob nalogah, čas jim hitro mine. Poleg tega inštrukcije navadno ne potekajo celo dopoldne. Ura ali dve sta navadno dovolj. Če bi inštrukcije trajale več kot toliko, ne bi imele več učinka, saj so učenci pogosto težko zbrani dlje časa. Po inštrukcijah je dobro, da se nekoliko sprostiš, se razgibaš, kasneje (npr. popoldne) pa nekaj časa lahko nameniš še samostojni vaji. Prepričana sem, da bi ob rednem in vsakodnevnem delu tvoje znanje bilo kmalu že veliko boljše. Vsekakor pa to ne pomeni, da boš angleščini namenil celotne dni tekom celih počitnic. Velik napredek lahko naredimo, kadar možgane treniramo večkrat po malem. Sicer se nam hitro lahko zgodi, da zgubimo koncentracijo, postane nam dolgčas, na koncu pa obupamo.
Za zabavo pa poglej kakšen dober film v angleščini, zraven pa lahko bereš angleške podnapise in tudi tako osvajaš angleški jezik.
Vso srečo ti želim!
Lea Kopač, mag. psihologije