Ali se lahko z negativno zaključeno oceno v 9. razredu vpišem v srednjo šolo?
Ha
Haj
Ne ne moreš se. Edino na nižje poklicno izobraževanje lahko ki traja 2 leti če si to mislila.
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
z zaključeno negativno oceno v 9. razredu se lahko vpišeš samo v programe nižjega poklicnega izobraževanja, ki trajajo 2 leti - zanje je pogoj uspešno zaključen 7. razred OŠ. Na ostale srednješolske programe se z zaključeno negativno oceno v 9. razredu ne moreš vpisati.
Glede na to, da je še kar nekaj mesecev do zaključka šolskega leta, imaš gotovo še možnost popravljati oceno. Priporočam ti, da se maksimalno potrudiš in si tudi poiščeš pomoč v šoli - hodiš na dopolnilni pouk, redno in vestno poslušaš v šoli in delaš domačo nalogo, za pomoč prosiš učečega učitelja ali šolsko svetovalno službo, poiščeš pomoč pri vrstnikih, morebitne inštrukcije, če nič drugega ni učinkovito - da boš imela ob koncu šolskega leta pozitivne ocene.
Z voljo se da vse. Želim ti veliko uspehov.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja