Hej
Hodim v 9.razred osnovne sole in moran dobit veliko ocen ampak problem je da dobim ucasih dobre in ucasih slabse. Danes sem dobil 2 to je zamene slaba ocena za moje starse pa še slabša in mi je res težko povedat oceno ker če dobim pod 3 je problem. Sej štekam da je zadnje leto pa da se morem potrudit ampak ne smem dobit pod 3 ker so pol hudi. Men se zdi da se malo preveč sekirajo ker drugace dobivam štirke in petke.
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
starši si zate želijo najboljše, med drugim tudi, da boš prišel na želeno srednjo šolo. Ker so za to pomembne ocene, so verjetno kdaj malo ''tečni'', če dobiš slabo oceno. V teh zadnjih letih šteje vsaka ocena, sploh če so na šoli omejitve.
Kot si sam napisal, moraš se potruditi, vsekakor pa se kdaj zgodi, da je kakšna ocena slaba. V tem primeru se pogovori z njimi, povej zakaj je do tega prišlo in oceno popravi, ali pa se naslednjič še toliko bolj potrudi. Če si se trudil, učil, spremljal pouk in ti je kljub temu spodletelo, verjamem, da bodo tudi tvoji starši to razumeli.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike