Pozdravljeni,
mene pa zanima, če ima ocena pri diplomski nalogi (naloga in zagovor) vpliv na nadaljno zaposlitev. Torej, da bo bodočega delodajalca zanimala moja ocena pri diplomi.
Hvala.
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje. Ali se bo delodajalec zanimal o oceni pri diplomi, je povsem odvisno od posameznega delodajalca. Ni na primer zakonsko določeno, da delodajalec mora ali ne sme upoštevati ocene diplome v selekcijskem postopku. Tako da je odvisno od posameznega delodajalca, pri čemer v zelo veliki veličini noben delodajalec ne sprašuje po oceni diplome, vsaj po mojih izkušnjah. Morebiti se ocena diplome oz. magisterija upošteva pri kakšnih razpisih, kjer so omejena mesta, npr. pri razpisih za kakšne specializacije v zdravstvu, ampak kolikor je meni poznano, se ne gleda samo ocena diplome, ampak se gleda potem povprečje vseh ocen.
Moje mnenje je, da se je dobro potruditi čim bolj za diplomo, kolikor zmoreš, ni pa potrebe, da se zelo obremenjuješ in sekiraš s tem, kakšno oceno boš ali si dobila, ker se tekom razgovorov v selekcijskem postopku ocena same diplome res redko preverja in upošteva pri izboru.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje.
Lepo bodi in veliko uspeha,
Sara Seršen, mag. psihologije