Oče me nadira in zmerja ker mi pri učenju in pri matematiki ne gre dobro. Govori mi grozne besede, ki zelo bolijo pri srcu, zelo je grob do mene, besede njego se hladne kot krede.
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Žalosti me, da si v družini, kjer bi morali vladati smeh, toplina, veselje, sreča, zadovoljstvo, prevsem pa medsebojna podpora in zaupanje, deležna takšnega odnosa. Verjamem, da je še toliko težje, saj se za ocene trudiš in ti ni vseeno. In to, da ti gre pri enem predmetu malce težje resnično ni nič takšnega. Glede učenja bi ti vseeno svetovala, da se morda dogovoriš s kakšno sošolko, da ti še enkrat razloži snov. Včasih je že to dovolj, da snov bolje razumeš in potem tudi učenje teče bolj gladko. Zdaj pa k tvoji težavi - absolutno ni prav, da se oče tako vede do tebe. Besede včasih prizadanejo še huje kot dejanja. Napisala si sicer zelo malo ostalih podatkov, zato bo odgovor bolj splošen. Svetujem ti, da se o tem pogovoriš z mamo. Povej ji kako se ti ob tem počutiš in da ti ni prijetno. Upam, da ti bo mama znala prisluhniti in te bo razumela. Verjamem, da bosta skupaj našli rešitev kako to predstaviti očetu. Vse dobro ti želim!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja