Živjo, mogoče je to malo neumno vendar danes me je oče "zalotil" pri samozadovoljevnju potrkau je in preden sem se lahko delala kot da ni nic je vstopil nič takega ni vid bila sem oblecena in use vendar me je zelo sram nocem da pove moji mami ali da to name gleda drugace. Lep pozdrav
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
najprej bi te rada pomirila – samozadovoljevanje je povsem naraven del raziskovanja lastnega telesa in je normalno pri tvoji starosti. Razumem pa, da ti je nerodno, ker te pri tem zaloti oče, ampak verjetno mu je bilo tudi samemu malo neprijetno in o tem ne bo govoril naprej. Če pa bi to vseeno omenil tvoji mami, to res ni nič takega, česar bi se morala sramovati. V kolikor te skrbi, da bi zaradi tega oče drugače gledal nate, je dobro vedeti, da starši običajno razumejo, da so take stvari del odraščanja, četudi jim je morda malo nerodno. Če si želiš več zasebnosti, lahko staršema ob priložnosti poveš, če lahko pred vstopom v tvojo sobo počakata, da rečeš “naprej” ali kaj podobnega.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj malo pomagal in ti želim vse dobro!
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)