Moja dva starsa sta sicer locena ze dolgo casa vendar sedaj ko sem starejsa komaj dojemam kaj se dogaja. Z ocetom se kot majhna bila v dobrih odnosih vendar sedaj se je to spremenilo. Nocem vec hoditi k ocetu vendar moram saj tako pise in ce nebom prisla bo zacel groziti. Ko pa sem pri njem pa sem tako ali tako v sobi in ne spregovorima besede. Ves cas me podcenjuje da mi to ne bo uspelo za vse okrivi mene. Najhuje mi je ko v prepire kateri so konstantni vpletuje mamo.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Že iz tvojega pisanja čutim tvojo stistko. Žal mi je, da moraš to doživljati in imeti tovrstne izkušnje. Sicer nisi napisala kje piše, da moraš hoditi k očetu. Predvidevam, da je to dokumet sodišča (sklep, poravnava), ko sta se starša dogovorila glede stikov in zaupanja.
Glede na tvojo starost ti sporočam, da si že dovolj stara, da imaš to možnost in pravico da soodločaš pri katerem izmed staršev boš živela in v tvojem primeru, v kakšnem obsegu bodo potekali stiki med teboj in očetom. Mama mora le na Centru za socialno delo sprožiti postopek za predhodno svetovanje zaradi spremembe stikov, nato pa zadevo urediti še na sodišču, kjer bodo upoštevali tudi tvoje želje.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja