Prej mi je mama rekla, da sem zelo debela in naj se pogledam kaksna sem. Mene je grozno prizadelo. Nikoli v zivljenju mi ni rekla nicesar lepega, ampak tega res nisem pricakovala. Zelo me je prizadelo. Potem sem jo vprasala, da ce ima sploh kaksno lepo mnenje o meni, pa je rekla da ne. Sla sem proc in sem jokala, sploh ne morem priti k sebi. Najraje bi storila samomor, itak me ne ceni in ima rada.
• 12
123
pozdravljena
NE NAREDITI SAMOUMORA
glej jas ti predlagam da pokličeš TOM telefon na tel 116 111  pokliči, povej ,svojo  težavo in ti bodo skušali pomagati. 100%
• čl
človek
pozdravljena,
želim ti samo povedati, da lahko svojo stisko poveš svetovalni službi v šoli, ali pokličeš TOM TELEFON na št.: 116 111, ali socijalno pomoč. zagotovo ti bodo znali pomagati. Priporoča pa ti da se zaupaš osebi ki ji res zaupaš: sorodnku, psihologu, svetovalni službi, prijatelju...
L.p. človek
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovano dekle,
hvala, da si svoje misli delila na našem portalu. Žal mi je, da ti je mama namenila takšne besede in verjamem, da te je zelo prizadelo. To človeka res boli, še posebej, če mnenje prihaja od ožjih družinskih članov. Menim, da bi bil nujno potreben pogovor z enim izmed strokovnjakov ali vsaj s kakšno prijateljico, ki ji zaupaš. Morda se naročiš pri osebnem zdravniku in te lahko napoti do psihologa? Oglasiš se lahko tudi v šolski svetovalni službi, kjer lahko naredita načrt kako naprej.
Kadar se znajdeš v stiski in razmišljaš o samomoru, o tem NUJNO obvesti nekoga, ki ti je blizu in o tem odkrito spregovori. Lahko pokličeš tudi na telefon 01 520 99 00 (vsako noč, med 19. in 7. uro zjutraj). Svetovalci ti bodo po telefonu nudili zaupni pogovor in ti pomagali poiskati poti iz tvojih težav. Dodajam še dve telefonski številki, ki se jih lahko poslužiš, če se znajdeš v stiski:
•    TOM telefon (116 111 – vsak dan, od 12:00 do 20:00)
•    Zaupni telefon Samarijan (116 123 – 24 ur na dan, brezplačno, anonimno)
Verjemi vase in zaupaj sebi. Nič na tem svetu ni vredno tvojega življenja. Postavi si cilje in poskusi z majhnimi, pozitivnimi koraki okrepiti svoj jaz, svojo lastno vrednost. To lahko storiš tudi s pisanjem dnevnika – vsak dan si vzemi par minut časa in napiši kaj lepega se ti je zgodilo tekom dneva. Poskusi se zamotiti z aktivnostmi, ki jih imaš rada. Katera dejavnost ti prinaša največ zadovoljstva? Je to mogoče ustvarjanje, vrtnarjenje, barvanje, slikanje, poslušanje glasbe? Ne dovoli, da drugi odločajo o tvojem počutju, saj si edinstvena in neponovljiva.
Srečo nosiš v sebi, zato nikoli ne obupaj, čeprav se ti bo včasih zdelo, da je pot neskončno dolga.
Želim ti obilo poguma in vse dobro.
Objem.
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.